Εξωτερικοί παράγοντες κατάταξης

Γιατί οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι λαμβάνονται υπόψιν

Γιατί οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι λαμβάνονται υπόψιν

740 500 master
Όπως μπορείτε να δείτε από την προηγούμενη ενότητα, πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία κατάταξης είναι κάτω από τον έλεγχο των διαχειριστών δικτύου. Εάν αυτοί ήταν οι μόνοι παράγοντες, τότε θα ήταν αδύνατο για τις μηχανές αναζήτησης να κάνουν διάκριση ανάμεσα σε ένα γνήσιο, υψηλής-ποιότητας έγγραφο και σε μία σελίδα δημιουργημένη συγκεκριμένα για να επιτύχει... Περισσότεραread more
Συνάφεια των αναφερόμενων σελίδων - anchor text - σημαντικότητα συνδέσμων

Συνάφεια των αναφερόμενων σελίδων – anchor text – σημαντικότητα συνδέσμων

900 423 master
Συνάφεια των αναφερόμενων σελίδων Εκτός από το κείμενο συνδέσμου, οι μηχανές αναζήτησης επίσης λαμβάνουν υπόψη τη συνολική περιεχόμενη πληροφορία κάθε αναφερόμενης σελίδας. Παράδειγμα: Υποθέτουμε ότι χρησιμοποιούμε το seo για να προωθήσουμε μία πηγή πώλησης αυτοκινήτων. Σε αυτή την περίπτωση ένας σύνδεσμος από ένα website σχετικό με τις επιδιορθώσεις αυτοκινήτων θα έχει πολύ μεγαλύτερη σημαντικότητα από... Περισσότεραread more
Google PageRank – θεωρητικές βάσεις

Google PageRank – θεωρητικές βάσεις

600 400 master
Η εταιρεία Google ήταν η πρώτη εταιρεία που εφήυρε το σύστημα που λαμβάνει υπόψη τους εισερχόμενους συνδέσμους. Ο αλγόριθμος ονομάστηκε PageRank. Σε αυτή την ενότητα, θα περιγράψουμε αυτόν τον αλγόριθμο, και πώς αυτός μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ο PageRank εκτιμάται ξεχωριστά για κάθε ιστοσελίδα και καθορίζεται από το PageRank (αναφορά) των... Περισσότεραread more
Google PageRank – πρακτική χρήση

Google PageRank – πρακτική χρήση

1024 586 master
Τώρα, ο PageRank δε χρησιμοποιείται απευθείας στον Google αλγόριθμο. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς ο καθαρός PageRank χαρακτηρίζει μόνο τον αριθμό και την ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσμων σε ένα website, αλλά αγνοεί πλήρως το κείμενο των συνδέσμων και την περιεχόμενη πληροφορία των αναφερόμενων σελίδων. Αυτοί οι παράγοντες είναι σημαντικοί στην κατάταξη της σελίδας, και λαμβάνονται υπόψη... Περισσότεραread more
Υποβολή σε καταλόγους γενικού σκοπού

Υποβολή σε καταλόγους γενικού σκοπού

1024 370 master
Στο Internet, πολλοί κατάλογοι περιέχουν συνδέσμους σε άλλες πηγές του δικτύου, ομαδοποιημένες κατά θέματα. Η διαδικασία καταχώρησης της πληροφορίας του website σας σε αυτούς ονομάζεται υποβολή. Τέτοιοι κατάλογοι μπορεί να είναι με χρέωση ή δωρεάν, μπορεί να απαιτούν ένα σύνδεσμο επιστροφής από το website σας, ή μπορεί να μην έχουν καθόλου τέτοιες απαιτήσεις. Ο αριθμός... Περισσότεραread more
Ανταλλαγή συνδέσμων

Ανταλλαγή συνδέσμων

1024 611 master
Η  ουσία των ανταλλαγών συνδέσμων είναι ότι χρησιμοποιείτε μία ιδιαίτερη σελίδα για να δημοσιεύετε συνδέσμους σε άλλα website, και να έχετε παρόμοιους συνδέσμους επιστροφής από αυτά. Οι μηχανές αναζήτησης δε συμπαθούν τις ανταλλαγές συνδέσμων επειδή, σε πολλές περιπτώσεις, στρεβλώνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης, και δεν προσφέρουν τίποτα το χρήσιμο στους χρήστες του Internet. Ωστόσο, είναι ένας... Περισσότεραread more
Εκδόσεις τύπου, ειδήσεις, θεματικές πηγές - κατάλογος DMOZ

Εκδόσεις τύπου, ειδήσεις, θεματικές πηγές – κατάλογος DMOZ

600 231 master
Αυτή η ενότητα αναφέρεται περισσότερο στο marketing των website, και λιγότερο στο καθαρό seo - κατασκευη eshop Υπάρχουν πολλές πηγές πληροφοριών και ειδήσεων που δημοσιεύουν εκδόσεις τύπου και νέα για διάφορα θέματα. Τέτοια website μπορούν να σας προμηθεύσουν με απευθείας επισκέπτες και επίσης να αυξήσουν τη δημοτικότητα των website σας. Εάν δε σας είναι εύκολο... Περισσότεραread more