Εκδόσεις τύπου, ειδήσεις, θεματικές πηγές – κατάλογος DMOZ

Εκδόσεις τύπου, ειδήσεις, θεματικές πηγές - κατάλογος DMOZ

Αυτή η ενότητα αναφέρεται περισσότερο στο marketing των website, και λιγότερο στο καθαρό seo – κατασκευη eshop
Υπάρχουν πολλές πηγές πληροφοριών και ειδήσεων που δημοσιεύουν εκδόσεις τύπου και νέα για διάφορα θέματα. Τέτοια website μπορούν να σας προμηθεύσουν με απευθείας επισκέπτες και επίσης να αυξήσουν τη δημοτικότητα των website σας. Εάν δε σας είναι εύκολο να δημιουργήσετε μία έκδοση τύπου ή μία είδηση, προσλάβετε συντάκτες – εκείνοι θα σας βοηθήσουν να βρείτε ή να δημιουργήσετε κάτι αξιόλογο.

Ψάξτε για πηγές που ασχολούνται με θέματα σχετικά με το δικό σας website. Ενδέχεται να βρείτε κάποιες παρουσιάσεις στο Internet, οι οποίες δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικές με εσάς, αλλά που ασχολούνται με το ίδιο θέμα με το website σας. Προσπαθήστε να προσεγγίσετε τους ιδιοκτήτες αυτών των website. Είναι αρκετά πιθανό ότι θα χαρούν να δημοσιεύσουν πληροφορίες σχετικά με το έργο σας.

Μία τελική συμβουλή για την απόκτηση εισερχόμενων συνδέσμων – προσπαθήστε να δημιουργήσετε μικρές παραλλαγές στο κείμενο των εισερχόμενων συνδέσμων. Εάν όλοι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι στο website σας έχουν ακριβώς το ίδιο κείμενο συνδέσμου, και υπάρχουν πολλοί από αυτούς, οι μηχανές αναζήτησης ενδέχεται να τους λάβουν ως μία προσπάθεια spam, και να τιμωρήσουν το site σας.

Κατάλογος DMOZ

Ο κατάλογος DMOZ (www.dmoz.org) ή το Open Directory Project (Έργο Ανοιχτού Καταλόγου) είναι ο μεγαλύτερος κατάλογος στο Internet.
Υπάρχουν πολλά αντίγραφα του κύριου DMOZ website, και έτσι, εάν υποβάλετε το website σας στον κατάλογο DMOZ, θα έχετε έναν χρησιμότατο σύνδεσμο από τον ίδιο τον κατάλογο καθώς και ντουζίνες από πρόσθετους συνδέσμους από σχετικές πηγές. Αυτό σημαίνει ότι ο κατάλογος DMOZ έχει μεγάλη αξία για έναν σχεδιαστή web που έχει γνώση του seo.

Δεν είναι εύκολο να εισάγετε το website σας στον κατάλογο DMOZ, υπάρχει ένα στοιχείο της τύχης εμπλεκόμενο σε αυτό. Μπορεί να πάρει λίγα λεπτά από την κατάθεση του για να εμφανιστεί το website σας στον κατάλογο, ή μπορεί να πάρει μήνες.

Εάν καταθέσατε τις λεπτομέρειες του website σας σωστά, και στην κατάλληλη κατηγορία, τότε θα πρέπει κάποια στιγμή να εμφανιστεί. Εάν δεν εμφανιστεί μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα, τότε μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με τον συντάκτη της κατηγορίας σας, με μία ερώτηση σχετικά με το αίτημα σας (το website DMOZ σας δίνει αυτή τη δυνατότητα). Φυσικά, δεν υπάρχουν εγγυήσεις, αλλά αυτό ενδεχομένως να βοηθήσει. Οι υποβολές στον κατάλογο DMOZ είναι δωρεάν για όλα τα website, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών.

Εδώ είναι οι τελικές συστάσεις σχετικά με τις καταθέσεις website στο DMOZ. Διαβάστε όλες τις προϋποθέσεις για τα website, τις περιγραφές, κλπ. για να αποφύγετε την καταπάτηση των κανόνων υποβολής. Μία τέτοια καταπάτηση είναι πιθανότερο να επιφέρει άρνηση στο αίτημα σας. Παρακαλώ θυμηθείτε, η παρουσία στον κατάλογο DMOZ είναι επιθυμητή, αλλά όχι υποχρεωτική. Μην απελπιστείτε εάν αποτύχετε να μπείτε σε αυτόν τον κατάλογο. Είναι δυνατό να φτάσετε σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης χωρίς αυτόν τον κατάλογο – πολλά website το κάνουν.

2018-03-30T13:50:12+00:00