TITLE tag - Λέξεις-κλειδιά σε συνδέσμους - μορφοποίηση κειμένου και seo

TITLE tag – Λέξεις-κλειδιά σε συνδέσμους – μορφοποίηση κειμένου και seo

1023 514 master
  • master
  • 0

Είναι ένα από τα πιο σημαντικά tag για τις μηχανές αναζήτησης.
Χρησιμοποιήστε αυτό το γεγονός στην seo εργασία σας. Λέξεις-κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιούνται στο TITLE tag. Ο σύνδεσμος προς το website σας που συνήθως εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα περιέχει περιεχόμενο που έχει προκύψει από το TITLE tag.

Αυτό λειτουργεί ως ένος τύπου εικονική επιχειρηματική κάρτα για τις σελίδες σας. Συχνά, το κείμενο του TITLE tag είναι η πρώτη πληροφορία σχετικά με το website σας που βλέπει ο χρήστης. Αυτός είναι ο λόγος που δε θα πρέπει μόνο να περιέχει λέξεις-κλειδιά, αλλά πρέπει επίσης να είναι ενημερωτικό και ελκυστικό.

Θέλετε εκείνος που κάνει την αναζήτηση να δελεαστεί να κάνει κλικ στον καταχωρημένο σύνδεσμο σας και να πλοηγηθεί στο website σας. Κατά κανόνα, 50-80 χαρακτήρες από το TITLE tag εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, και έτσι θα πρέπει να περιορίσετε το μέγεθος του τίτλου σε αυτό το μήκος.

Λέξεις-κλειδιά σε συνδέσμους

Ένας απλός κανόνας seo – να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στο κείμενο των συνδέσμων σελίδας που αναφέρονται σε άλλες σελίδες στο website σας, και σε πιθανές εξωτερικές πηγές στο Internet. Οι λέξεις-κλειδιά σε τέτοιους συνδέσμους μπορούν να βελτιώσουν λίγο την κατάταξη της σελίδας, κατασκευη eshop

Μορφοποίηση κειμένου και seo

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν μεγάλη προσοχή σε περιεχόμενο σελίδας που είναι επισημασμένο ή που έχει ιδιαίτερη μορφοποίηση. Συνιστούμε:
– να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στις επικεφαλίδες. Οι επικεφαλίδες είναι κείμενο επισημασμένο μέσα στα «H» HTML tags. Τα «h1» και «h2» tags είναι πολύ αποτελεσματικά. Τώρα, η χρήση του CSS σας επιτρέπει να επαναπροσδιορίσετε την εμφάνιση του κειμένου που είναι επισημασμένο με αυτά τα tags. Αυτό σημαίνει ότι τα «H» tags χρησιμοποιούνται λιγότερο στην εποχή μας, αλλά είναι ακόμη πολύ σημαντικά για εργασία στο seo.

– Επισημάνετε τις λέξεις-κλειδιά με έντονες γραμματοσειρές. Μην επισημάνετε ολόκληρο το κείμενο! Απλά επισημάνετε κάθε λέξη-κλειδί δύο ή τρεις φορές στη σελίδα. Χρησιμοποιήστε το «strong» tag για επισήμανση, αντί για το πιο παραδοσιακό «B» tag.