Θέση των λέξεων κλειδιών σε μια σελίδα και SEO κειμένων

Θέση των λέξεων κλειδιών σε μια σελίδα και SEO κειμένων

780 400 master
  • master
  • 0

Eνας πολύ σύντομος κανόνας για τους εμπειρογνώμονες seo – όσο πιό κόντα βρίσκεται μια λέξη κλειδί ή μια φράση λέξης κλειδιού στην αρχή ενός εγγράφου, τόσο σημαντική γίνεται για τη μηχανή αναζήτησης. Αυτό ισχύει και στην κατασκευη eshop magento.

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ειδική προσοχή στο κείμενο σελίδων που τονίζεται ή του δίνεται πρόσθετη μορφοποίηση.

Προτείνουμε:

– λέξεις κλειδιά στους τίτλους. Οι τίτλοι είναι κείμενο που τονίζεται με τις ετικέττες HTML «H1» και «h2»  είναι το αποτελεσματικότερο. Αυτήν την περίοδο, η χρήση CSS σας επιτρέπει τον επαναπροσδιορισμό της  εμφάνισης των μαρκαρισμένων λέξεψν-κλειδίων Αυτό σημαίνει ότι οι ετικέττες «Η» χρησιμοποιούνται λιγότερο σήμερα, αλλά είναι ακόμα πολύ σημαντικές στην εργασία seo.

– Δώστε έμφαση στις λέξεις κλειδιά με BOLD γραμματοσειρά. Μην δώσετε έμφαση  σε ολόκληρο κείμενο! Απλά δώστε έμφαση σε κάθε λέξη κλειδί δύο ή τρεις φορές στη σελίδα. Χρησιμοποιήστε την “strong” ετικέττα για τον τονισμό αντί για την γνωστή ετικέττα BOLD.