Επιλογή λέξεων-κλειδιά

Συχνές και σπάνιες λέξεις-κλειδιά

Συχνές και σπάνιες λέξεις-κλειδιά

960 504 master
Υπάρχουν δύο ξεχωριστές στρατηγικές – βελτιστοποίηση για ένα μικρό αριθμό πολύ δημοφιλών λέξεων-κλειδιά, ή βελτιστοποίηση για ένα μεγάλο αριθμό λιγότερο δημοφιλών λέξεων. Στην πράξη, συχνά και οι δύο στρατηγικές συνδυάζονται. Το μειονέκτημα των λέξεων-κλειδιά που προσελκύουν συχνά αιτήματα είναι ότι ο βαθμός ανταγωνιστικότητας είναι υψηλός για αυτές. Συχνά δεν είναι δυνατό για ένα νέο website... Περισσότεραread more
Αξιολόγηση των βαθμών ανταγωνιστικότητας των αιτημάτων αναζήτησης

Αξιολόγηση των βαθμών ανταγωνιστικότητας των αιτημάτων αναζήτησης

670 270 master
Όταν θα έχετε οριστικοποιήσει τη λίστα των λέξεων-κλειδιών σας, θα πρέπει να προσδιορίσετε τις κύριες λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θα βελτιστοποιήσετε τις σελίδες σας. Μία προτεινόμενη τεχνική για αυτό ακολουθεί. Τα σπάνια αιτήματα απορρίπτονται αμέσως (για την ώρα). Στην προηγούμενη ενότητα, περιγράψαμε τη χρησιμότητα τέτοιων σπάνιων αιτημάτων, αλλά αυτά δεν απαιτούν κάποια ιδιαίτερη βελτιστοποίηση. Αυτά... Περισσότεραread more
Τελειοποίηση των φράσεων-κλειδιά σας

Τελειοποίηση των φράσεων-κλειδιά σας

1024 576 master
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι υπηρεσίες μηχανής αναζήτησης συχνά προσφέρουν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά. Αυτό σημαίνει ότι είναι ασυνήθιστο να λάβετε τη βέλτιστη συλλογή των λέξεων-κλειδιά του website με την πρώτη σας προσπάθεια. Αφότου το website σας τεθεί σε λειτουργία, και έχετε διεξάγει κάποια αρχική προβολή, μπορείτε να λάβετε πρόσθετα στατιστικά των λέξεων-κλειδιά, που... Περισσότεραread more