Συχνές και σπάνιες λέξεις-κλειδιά
https://www.connected.gr/main/wp-content/uploads/2012/09/seo.png 960 504 master master https://secure.gravatar.com/avatar/09e0598a8d84fe53eaf3b5e5c42aab20?s=96&d=mm&r=gΥπάρχουν δύο ξεχωριστές στρατηγικές – βελτιστοποίηση για ένα μικρό αριθμό πολύ δημοφιλών λέξεων-κλειδιά, ή βελτιστοποίηση για ένα μεγάλο αριθμό λιγότερο δημοφιλών λέξεων. Στην πράξη, συχνά και οι δύο στρατηγικές συνδυάζονται. Το μειονέκτημα των λέξεων-κλειδιά που προσελκύουν συχνά αιτήματα είναι ότι ο βαθμός ανταγωνιστικότητας είναι υψηλός για αυτές. Συχνά δεν είναι δυνατό για ένα νέο website... Περισσότεραread more