5 βήματα για να μην έχετε SPAM e-mail στο Magento

1020 510 master
  • master
  • 0

5 βήματα για να μην έχετε SPAM e-mail στο Magento.

Σήμερα θα μιλήσω για το πώς να αποφύγετε να μαρκάρετε τα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως ανεπιθύμητα. Φυσικά αν ο στόχος σας δεν είναι να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Πολλοί άνθρωποι στα φόρουμ που σχετίζονται με το Magento συζητούν το πρόβλημα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζεται ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία, οπότε αποφάσισα να προχωρήσω σε αυτό το θέμα και να δώσω λίγο φως στη σωστή διαμόρφωση και να δημιουργήσω ένα είδος checklist.

Το θέμα είναι ότι δεν θέλετε να πέφτουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον φάκελο spam. Είναι πολύ σημαντικό τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ειδικά email των συναλλαγών, να εμφανίζονται στα εισερχόμενα, αλλιώς μπορεί να οδηγήσουν σε σύγχυση του πελάτη.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ TA ΦΙΛΤΡΑ SPAM

5 βήματα για να μην έχετε SPAM e-mail στο Magento

Πρώτον, θα περιγράψω σύντομα πώς λειτουργούν τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας – όχι μόνο με τα e-mails του Magento, φυσικά, αλλά με όλα τα e-mails. Όταν ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έρχεται στο διακομιστή σας και έχετε ενεργοποιημένο το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, θα ελέγξει το εισερχόμενο μήνυμα για μια λίστα παραμέτρων.

Spam score

Κάθε παράμετρος μπορεί να επηρεάσει την τελική βαθμολογία ανεπιθύμητων μηνυμάτων με αρνητικό ή θετικό τρόπο Η απόφαση για το εάν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι spammy ή όχι βασίζεται στην τελική βαθμολογία. Ο μέσος όρος και η συνιστώμενη από τη βαθμολογία SpamAssassin για την αντιμετώπιση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως spam είναι 6.6. Εάν η βαθμολογία είναι χαμηλότερη – το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα περάσει. Εάν είναι υψηλότερη – θα μεταφερθεί σε φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψω τους πιο συνηθισμένους λόγους που αυξάνουν την βαθμολογία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και παρέχουν μερικές συμβουλές για το πώς να το μειώσετε. Το γεγονός είναι: όσο χαμηλότερο είναι το σκορ σας, τόσο πιο πιθανό θα είναι το e-mail σας να λαμβάνεται στα inbox των συνδρομητών σας.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ E-MAILS ΣΤΟ MAGENTO

– Διαμόρφωση διακομιστή και IP
– Δομή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
– Περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
– Δοκιμή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Για να μειώσετε σημαντικά τη δυνατότητα εισαγωγής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο διακομιστής σας έχει διαμορφωθεί σωστά και ότι τα DNS έχουν όλα τα απαραίτητα αρχεία. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε πρέπει να περιέχει όλα τα απαιτούμενα headers και τμήματα MIME. Θα φτιάξω επίσης ένα φως στο πως φτιάχνουμε email. Αφού ο διακομιστής σας είναι εντάξει, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι έτοιμο, το τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό βήμα είναι να ελέγξετε τα μηνύματά σας.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ SERVER ΚΑΙ IP για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο MAGENTO

SPF DNS RECORD
Πρώτα απ όλα, θα πρέπει να διαμορφώσετε σωστά την εγγραφή SPF του τομέα σας. Η εγγραφή SPF είναι μια εγγραφή TXT στα DNS που περιέχει όλες τις διευθύνσεις IP και τα ονόματα κεντρικών υπολογιστών που είναι εξουσιοδοτημένα να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον τομέα σας. Αυτό δεν απαιτείται από όλους τους διακομιστές αλληλογραφίας, ωστόσο συνιστάται ιδιαίτερα να το διατηρήσετε σωστό. Πώς λειτουργεί: όταν κάποιος διακομιστής παραλήπτη λαμβάνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ελέγχει αν έχει εξουσιοδοτηθεί η διεύθυνση IP που στέλνει αυτό το μήνυμα.

DOMAINKEYS
Εκτός από τη σωστή καταγραφή SPF, η ορθή πρακτική είναι να χρησιμοποιήσετε το DomainKeys Identified Mail (DKIM). Ο διακομιστής αλληλογραφίας σας προσθέτει μια υπογραφή σε κάθε εξερχόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η υπογραφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επαλήθευση του διακομιστή αποστολέα διαβάζοντας δημόσιο κλειδί που βρίσκεται στην εγγραφή DNS του τομέα σας. Έτσι, έχετε τρία μέρη του συνόλου: ένα ιδιωτικό κλειδί στον διακομιστή σας που δεν είναι ορατό σε κανέναν, το οποίο χρησιμοποιείται για τη δημιουργία υπογραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. μια υπογραφή που περιλαμβάνεται στο e-mail. και ένα δημόσιο κλειδί που περιλαμβάνεται στην εγγραφή DNS TXT. Αυτό χρησιμοποιείται για να επαληθεύσει ότι αυτό το ακριβές μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει υπογραφεί με ένα ιδιωτικό κλειδί ενός συγκεκριμένου διακομιστή. Ωστόσο, αυτό το σημείο δεν εμποδίζει τους αποστολείς spam να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας, για παράδειγμα, τους διακομιστές της Google. Αυτό είναι πιθανότερο απλώς ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας.

REVERSE DNS
Όταν αποστέλλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ένα διακομιστή εντός του τομέα σας, βεβαιωθείτε ότι έχει τη δική του διεύθυνση IP και ότι το όνομα του κεντρικού υπολογιστή του κάνει resolve σε εκείνη τη διεύθυνση IP.

MX RECORD
Μια άλλη απαραίτητη εγγραφή DNS για τον τομέα σας είναι η εγγραφή MX. Καθορίζει ποιος διακομιστής αλληλογραφίας είναι υπεύθυνος για το χειρισμό όλων των εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτό το όνομα τομέα. Αυτό απαιτείται σε περίπτωση που το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο δεν παραδοθεί στον παραλήπτη για κάποιο λόγο, οπότε ο διακομιστής παραλήπτη μπορεί να στείλει ειδοποίηση χωρίς παραπομπή.

WHITE IP ADDRESS
Μερικές φορές η διεύθυνση IP σας μπορεί να τοποθετηθεί στην μαύρη λίστα, εάν χάσατε το reputation σας στέλνοντας λάθος e-mail. Αφού αποκτήσετε μια νέα διεύθυνση IP από τον παροχέα σας, συνιστάται να μην χρησιμοποιείται αυτή η διεύθυνση για τουλάχιστον ένα μήνα. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι ότι η νέα σας διεύθυνση IP μπορεί να χρησιμοποιηθεί ήδη από κάποιον άλλο πριν. Αυτή η καθυστέρηση 1 μηνός επιτρέπει την εκκαθάριση της διεύθυνσης IP και γίνεται whitelisted.

SMTP
Μια καλή λύση είναι να χρησιμοποιήσετε το διακομιστή SMTP για να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Magento. Μπορεί να είναι δημόσια (όπως το Gmail, το Yahoo και ούτω καθεξής, αν τους εμπιστεύεστε) ή τον ιδιωτικό διακομιστή αλληλογραφίας σας. Υπάρχουν επίσης κάποιες πληρωμένες υπηρεσίες SMTP που είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο. Επίσης, υπάρχουν δυνατότητες να χρησιμοποιείτε ένα μόνο διακομιστή και να το ρυθμίζετε μόνο μία φορά για πολλά tasks Magento που εκτελείτε. Το Magento δεν λειτουργεί με τον SMTP by the book, επομένως χρειάζεστε μια επέκταση για αυτό. Τα μειονεκτήματα είναι ότι υπάρχουν μόνο λίγες επεκτάσεις στην αγορά που στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας τη δική τους εφαρμογή και δεν θα λειτουργούν μέσω SMTP. Επίσης, πρέπει να διατηρήσετε τον διακομιστή για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σωστά και ότι υποστηρίζεται συχνά.

Έτσι, ολοκληρώσαμε το πρώτο βήμα, ο διακομιστής μας είναι τώρα διαμορφωμένος όπως πρέπει και είναι έτοιμος να στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ας προχωρήσουμε στο δεύτερο βήμα και να δούμε τη δομή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΔΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΣΤΟ MAGENTO
PLAIN TEXT
Ένα από τα προβλήματα στο Magento είναι ότι δεν στέλνει το τμήμα κειμένου. Αποστέλλει μόνο το τμήμα HTML του μηνύματος, κάνοντας κάποια φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας να δίνουν σε τέτοια μηνύματα υψηλότερη βαθμολογία spam. Το τμήμα κειμένου μπορεί να εισαχθεί είτε με μη αυτόματο τρόπο για κάθε πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε να δημιουργηθεί αυτόματα με βάση την έκδοση HTML. Στο τέλος του άρθρου μου θα σας δώσω κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα. Τώρα ας πάμε στο επόμενο σημείο.

ΜΗΚΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
Προτεινόμενη δομή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

5 βήματα για να μην έχετε SPAM e-mail στο Magento

Το Quote-Printable είναι μια κωδικοποίηση που χρησιμοποιείται στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με βάση την προδιαγραφή RFC 2822, κάθε γραμμή ΠΡΕΠΕΙ να μην έχει περισσότερους από 998 χαρακτήρες και ΜΗΝ θα πρέπει να έχει μήκος όχι μεγαλύτερο από 78 χαρακτήρες. Ενώ αυτό φαίνεται να αποτελεί σύσταση, χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για ανεπιθύμητα μηνύματα. Ωστόσο, συνιστάται 76 χαρακτήρες. Το Magento χρησιμοποιεί προεπιλογή 200 για το μήκος γραμμής προς εκτύπωση. Αυτό μπορεί να αλλάξει με την υπέρβαση της τάξης Zend_Mime.

ΕMBEDDED ΕΙΚΟΝΕΣ
Σήμερα δεν μπορείτε να φανταστείτε ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χωρίς εικόνες καθόλου. Είναι καλό να ενσωματώσετε εικόνες απευθείας στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αλλά όχι να τις συνδέσετε από απομακρυσμένες πηγές.

VALID ‘HTML E-MAIL’
Και τώρα μερικά λόγια σχετικά με τη δομή σώματος μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπάρχει ένας απλός κανόνας: «Πίσω στα 90’s».

Ο κανόνας λέει: «Βρείτε κάποιον προγραμματιστή HTML του παλιού σχολείου, ζητήστε του να δημιουργήσει ένα ιστορικό κομμάτι HTML και θα λειτουργήσει καλά για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας»! Είναι ένα αστείο μόνο εν μέρει, αυτό είναι αυτό που χρειάζεστε όταν πρόκειται για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με κωδικοποίηση HTML. Ενώ ορισμένοι υπολογιστές και ακόμη και μερικοί υπολογιστές-πελάτες μπορούν να εμφανίζουν εκτεταμένη HTML όπως DIV με paddings, οι περισσότεροι απλά θα χάσουν τα e-mail σας. Χρησιμοποιήστε πίνακες, απλή HTML χωρίς CSS3. Αυτό είναι που χρειάζεστε για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτά ήταν τα κυριότερα σημεία σχετικά με τη δομή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα – περιεχόμενο e-mail.

E-MAIL ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ MAGENTO
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του συνόλου του άρθρου! Φέρτε αξία. Γράψτε κείμενο που είναι σημαντικό και χρήσιμο για τους αναγνώστες σας. Αποφύγετε καθαρές στρατηγικές μάρκετινγκ με στόχο μόνο κέρδος. Να θυμάστε πάντα ότι τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα διαβάζονται από ανθρώπους. Θα μπορούσα να γράψω μια μακρά αναρτήση στο blog για αυτό, αλλά, πιστεύω, αυτό έγινε από πολλούς ανθρώπους πριν.

ΟΧΙ EMAILS ΕΝΙΑΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ – ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ HTML
Ποτέ μην στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποτελούνται από μία μόνο εικόνα. Καταλαβαίνω ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να κωδικοποιήσετε τη σήμανση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ωστόσο, παρακαλώ να το κάνετε. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μιας εικόνας αντιμετωπίζονται ως μηνύματα spam.

ΚΑΝΕΝΑ LINK ΣΕ SHORTENERS
Οι συντομευτές συνδέσμων μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ωραίες διευθύνσεις URL, ωστόσο, θεωρούνται ως μη αξιόπιστες όταν πρόκειται για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπάρχει μια πιθανότητα ότι ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα φτάσει έως και 2 ολόκληρους βαθμούς για ανεπιθύμητη αλληλογραφία, αν υπάρχει σύντομη σύνδεση μέσα στο περιεχόμενο.

Έχουμε ολοκληρώσει όλα τα βήματα για να κάνουμε το μήνυμα ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου σχεδόν τέλειο. Τώρα πρέπει να ελέγξουμε αν είναι πραγματικά έτσι.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ E-MAIL ΣΤΟ MAGENTO
ΥΠΗΡΕΣΙΑ THIRD PARTY
Έχουμε λοιπόν να δοκιμάσουμε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αφού όλα είναι εγκατεστημένα και το μήνυμά σας είναι έτοιμο για μετάβαση, δοκιμάστε το πρώτα. Ελέγξτε αν φαίνεται καλό σε όλα τα κοινά προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και επίσης να ρίξετε μια ματιά στο σκορ spam.

Εντάξει, τώρα ρωτάτε πώς μπορείτε να ελέγξετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο σε όλες τις εφαρμογές, επειδή αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει με το χέρι. Ευτυχώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τρίτου μέρους όπως το Litmus. Θα δημιουργήσει προεπισκοπήσεις του μηνύματός σας σε διαφορετικές πλατφόρμες και σε διαφορετικά προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου web και desktop. Μπορεί επίσης να δώσει κάποιες προτάσεις σχετικά με την κωδικοποίηση HTML των ηλεκτρονικών μηνυμάτων σας. Πολύ χρήσιμο εργαλείο!

5 βήματα για να μην έχετε SPAM e-mail στο Magento

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
Αφού τελειώσετε με αυτόματες δοκιμές, θα συνιστούσα να στείλετε μερικά αντίτυπα στους συναδέλφους ή τους φίλους σας. Αυτό είναι ένα είδος πραγματικής εμπειρίας ζωής, και κάποια ανατροφοδότηση από ζωντανά άτομα μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμη.

ΔΟΚΙΜΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ
Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε την προβολή κινητών για τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα Magento. Η αγορά κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται συνεχώς, οπότε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να φαίνονται τέλεια και σε κινητές συσκευές.

ΛΗΨΗ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ TRANSACTIONAL E-MAILS

Απλά πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην καθορισμένη διεύθυνση και θα λάβετε μια απάντηση με ολόκληρη την έκθεση που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τη συνολική βαθμολογία spam του μηνύματός σας, καθώς και μια λεπτομερή περιγραφή για κάθε σημείο. Αφήστε 5 έως 10 λεπτά για να πάρετε μια απάντηση πίσω. Ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τον έλεγχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να δημιουργήσετε έναν δοκιμαστικό πελάτη στο Magento, ορίζοντας αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να στείλετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα εγγραφής και να δημιουργήσετε μερικές εντολές με μη αυτόματο τρόπο, για να εξαναγκάσετε το Magento να στείλει κάποια ηλεκτρονικά μηνύματα συναλλαγών. Το σύστημά μας θα λάβει αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα δημιουργήσει μια αναφορά ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για καθένα από αυτά, η οποία θα σταλεί πίσω στα headers “απάντηση” ή “από”. Για λόγους ασφαλείας δεν αποθηκεύουμε εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ελπίζω ότι αυτές οι πληροφορίες ήταν χρήσιμες για εσάς. Έχετε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το θέμα; Θα χαρούμε να απαντήσουμε.