Κάνετε λάθη με το WordPress που έχουν σαν αποτέλεσμα χαμηλές κατατάξεις στη Google; Βελτιστοποιείτε το περιεχόμενο σας σωστά; Έχετε τις σωστές ρυθμίσεις στο WordPress;
Εάν αποφύγετε αυτά τα 7 λάθη, θα έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα στο site σας.
Επιχειρηματικός Στόχος αυτού του Άρθρου
Το WordPress site σας πιθανόν να μην είναι ρυθμισμένο σωστά, ώστε να σας δώσει την καλύτερη δυνατότητα για περισσότερη επισκεψιμότητα από την Google. Οι παρακάτω συμβουλές σχετικά με το WordPress SEO θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα σας.
Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε έστω μερικές από τις συμβουλές σχετικά με το WordPress, αυτό θα είναι πολύ καλό για εσάς, και θα μας κάνει πολύ χαρούμενους!!
Αυτά είναι τα 7 βασικά λάθη που δεν θέλετε να κάνετε:
1. Όχι λέξεις κλειδιά στο όνομα της σελίδας σας
Η Google θέλει να βλέπει τις λέξεις κλειδιά στις οποίες στοχεύετε μέσα στο όνομα της σελίδας σας.
Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά είναι ένα επιπλέον σημείο επιβράβευσης από την Google, όταν οι λέξεις κλειδιά είναι στο όνομα της σελίδας.
Θέλω να έχω ως λέξεις κλειδιά τις λέξεις wordpress seo tips σε αυτό το άρθρο. Έτσι το όνομα σελίδας θα είναι:
Ενέργεια: Ελέξτε το τμήμα των ‘permalinks’ (μόνιμοι στατικοί σύνδεσμοι σε μία συγκεκριμένη σελίδα) στο wordpress. Εάν πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο site που δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για το κοινό, από προεπιλογή δεν θα έχετε πολλούς αριθμούς στη διεύθυνση σας. Εάν είναι ένα υπάρχον site, μιλήστε με το δημιουργό του!
2. Μη χρήση κανενός plugin (πρόσθετου) στο WordPress SEO
Υπάρχουν πολλά plugin (πρόσθετα) στο WordPress που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το περιεχόμενο σας, και είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείτε ένα από αυτά.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Scribe, το WordPress SEO, το Inbound Writer, το All in one SEO, ή οποιοδήποτε άλλο plugin (πρόσθετο), αλλά πρέπει να έχετε οπωσδήποτε τουλάχιστον ένα.
Εμείς αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούμε το WordPress SEO by Yoast.
Όταν δημιουργείτε ένα άρθρο, καθορίζετε ‘focus keywords’ (λέξεις κλειδιά εστίασης). Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά στις οποίες θέλετε να στοχεύσετε.
Όταν γράφετε το περιεχόμενο σας, αυτό το plugin (πρόσθετο) κάνει ανάλυση του περιεχομένου σας, για να δει εάν βελτιστοποιείται σωστά. Τότε θα σας πει ποιες περιοχές χρειάζεται να βελτιώσετε.
Στην παρακάτω εικόνα θα δείτε ότι τα αντικείμενα που είναι σημειωμένα με πράσινο είναι καλά και τα αντικείμενα που είναι σημειωμένα με κόκκινο χρειάζονται βελτίωση.
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το SEO, αυτό θα σας βοηθήσει σημαντικά.
Ενέργεια: Βρείτε ποιο plugin (πρόσθετο) είναι καλύτερο, και εγκαταστήστε το. Εδώ είναι ένα άρθρο που συγκρίνει το Scribe με το WordPress SEO.
3. Όχι XML Sitemap
Ένας XML sitemap (χάρτης του site) είναι παρόμοιος με έναν πίνακα περιεχομένων σε ένα βιβλίο.
Προσφέρει μία ανάλυση των σελίδων του site σας και ενημερώνει τη Google πόσο συχνά είναι πιθανό να αλλάξει το περιεχόμενο.
Εάν δεν έχετε έναν XML sitemap (χάρτη του site), η Google θα επισκέπτεται το site σας για να καταλογογραφήσει τις σελίδες σας, αλλά υπάρχει πιθανότητα να της ξεφύγει κάποια. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι έχετε μία σελίδα στο site σας που δεν είναι συνδεμένη με καμία άλλη σελίδα. Αυτή τη σελίδα η Google πιθανόν να μην την καταγράψει.
Εάν δημιουργήσετε έναν XML sitemap (χάρτη του site), θα περιλαμβάνει όλες τις σελίδες του site σας που θέλετε να καταλογογραφηθούν, και θα προσφέρει επιπλέον πληροφορίες στην Google, όπως πόσο συχνά θέλετε η Google να επαναλαμβάνει την καταλογογράφηση της σελίδας. Εάν πρόκειται για μία στατική σελίδα, που δεν πρόκειται να αλλάζει πολύ συχνά, τότε ίσως να θέλετε η καταλογογράφηση να επαναλαμβάνεται μόνο κάθε μερικούς μήνες!
Εδώ είναι ένα παράδειγμα sitemap (χάρτη του site). Η XML είναι μία markup language (γλώσσα σήμανσης) παρόμοια με την HTML. Αυτό που βλέπετε παρακάτω δεν είναι XML, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται η Google την XML.
Στην εικόνα παραπάνω προσδιορίζετε πώς θέλετε να καταλογογραφείται η σελίδα, η προτεραιότητα (που εμφανίζεται ως ‘Prio’ στον παραπάνω πίνακα), οι εικόνες στη σελίδα, πόσο συχνά θέλετε να καταλογογραφείται, και η ημερομηνία τελευταίας μεταβολής του περιεχομένου.
Ενέργεια: Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν XML Sitemap (χάρτη του site). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το plugin (πρόσθετο) WordPress SEO, που θα φτιάξει έναν αυτόματα, ή ένα άλλο XML plugin (πρόσθετο).
Επιπλέον Σημείωση!! – Εάν έχετε πολλά βίντεο στο site σας, τότε είναι καλό να εξετάσετε την πιθανότητα να δημιουργήσετε ένα Video Sitemap (χάρτης των βίντεο του site).
4. Google authorship (σύνταξη της Google) μη ενεργοποιημένη ** Ενημέρωση – η Google έχει πλέον αφαιρέσει αυτή τη δυνατότητα
Όταν κάνετε μία αναζήτηση στη Google και βλέπετε κάποια εικόνα παραπλεύρως των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αυτό είναι γνωστό ως Google authorship (σύνταξη της Google).
Μου αρέσει πολύ η Google authorship (σύνταξη της Google), επειδή δεν είναι καλή μόνο για να εμφανίζεται το λογότυπο σας, επίσης θα βοηθήσει να βελτιωθεί η επισκεψιμότητα σας, επειδή η εικόνα σας ξεχωρίζει.
Στο παράδειγμα παραπάνω το Social Media Examiner έχει την Google authorship (σύνταξη της Google) ενεργοποιημένη, και καθώς αυτό είναι ένα blog με πολλαπλούς συγγραφείς, η εικόνα μου εμφανίζεται δίπλα στο άρθρο μου, υπέροχα!!!
Όταν η Google authorship (σύνταξη της Google) είναι ενεργοποιημένη στο site σας, εάν ρίξετε μια ματιά στον πηγαίο κώδικα των σελίδων σας, θα δείτε κάτι τέτοιο:
Στοχεύετε την Google στο Google + προφίλ του ατόμου (σε αυτή την περίπτωση είμαι εγώ). Έτσι η Google παίρνει την εικόνα και τις πληροφορίες από αυτό το προφίλ.
Ενέργεια: Ενεργοποιήστε την Google authorship (σύνταξη της Google) στο blog σας. Αυτό μπορεί να γίνει συνδέοντας χειροκίνητα τους συγγραφείς με τα Google + προφίλ τους χρησιμοποιώντας rel=author, ή χρησιμοποιώντας ένα plugin (π.χ. WordPress SEO, Google author link, κ.λ.π.).
5. Μη Σύνδεση μεταξύ άρθρων
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου της σελίδας σας είναι μόνο ένα μέρος του SEO. Το δεύτερο σημαντικό μέρος του είναι να δημιουργεί συνδέσμους προς αυτό το περιεχόμενο.
Αφότου γράψετε ένα άρθρο, θα πρέπει να πάτε στην Google και να κάνετε αναζήτηση για περιεχόμενο σχετικό με αυτό το νέο άρθρο του site σας. Τώρα πηγαίντε σε αυτές τις σελίδες, και συνδέστε τις με το νέο σας άρθρο.
6. Καταλογογράφηση των Σελίδων που δε θα έπρεπε να καταλογογραφήσετε
Είναι καλό να διατηρήσετε το site σας όμορφο και τακτοποιημένο. Υπάρχουν κάποιες σελίδες που δε θα πρέπει να καταλογογραφηθούν.
Για παράδειγμα, όταν κάποιος εγγράφεται για να λαμβάνει ενημερωτικά email, λαμβάνει μία σελίδα που τον ευχαριστεί. Δεν έχει νόημα να καταλογογραφήσουμε αυτή τη σελίδα, καθώς δεν προσφέρει κάτι στο μέσο χρήστη.
Ενέργεια: Μην καταλογογραφήσετε σελίδες που δεν προσφέρουν τίποτα, εάν κάποιος τις βρει σε αποτελέσματα αναζήτησης.
7. Χρήση πολύτιμων λέξεων κλειδιά σε άρθρα blog χαμηλής ποιότητας
Φανταστείτε ότι προφέρετε υπηρεσίες συμβουλευτικής επιχειρηματικότητας, και θα θέλατε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα της Google για ‘Business Consultancy’ (συμβουλευτική επιχειρηματικότητας).
Έστω ότι γράφετε ένα άρθρο σε blog και το όνομα της σελίδας είναι: www.connected.gr/business-consultancy’. Εάν το άρθρο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, πιθανόν δεν θα έχετε καλή ταξινόμηση με μία τόσο ανταγωνιστική λέξη κλειδί.
Οπότε καλύτερα αντί για αυτό να δημιουργήσετε έναν καταπληκτικό οδηγό στην συμβουλευτική επιχειρηματικότητα, και να τον προωθήσετε ενεργά, και να τοποθετήσετε αυτό τον οδηγό στη σελίδα: connected.gr/business-consultancy.
Έτσι λαμβάνετε συνδέσμους από διάφορα σημεία στο διαδίκτυο για αυτό τον οδηγό, και τώρα έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να λάβετε καλή ταξινόμηση για αυτό το περιεχόμενο.
Ενέργεια: Σκεφτείτε καλά για τις λέξεις κλειδιά σας, και πώς μπορείτε να έχετε καλή ταξινόμηση σε αυτές. Εάν είναι σημαντικές και δημοφιλείς, θα χρειαστείτε ένα πραγματικά εξαιρετικό περιεχόμενο!
Σύνοψη
Είναι πραγματικά σημαντικό να δώσετε στο περιεχόμενο σας την καλύτερη δυνατή πιθανότητα να εμφανιστεί ψηλά στην Google. Μπορείτε να κάνετε μερικές από τις αλλαγές που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]