WordPress: Πώς να διαλέξετε τo τέλειο keyword

Wordpress: Πώς να διαλέξετε τo τέλειο keyword

Η τακτική προσθήκη ποιοτικού περιεχομένου στο site σας είναι μία πάρα πολύ καλή SEO τακτική. Η Google βλέπει ότι το site σας είναι ενεργό επειδή νέα κομμάτια πληροφορίας προστίθενται. Επιπλέον αυξάνετε τον όγκο του περιεχομένου σας. Εάν η στρατηγική σας για την προσθήκη λέξεων κλειδιών είναι κατάλληλα σχεδιασμένη, και το περιεχόμενο σας είναι όμορφα βελτιστοποιημένο για τις σωστές λέξεις κλειδιά, η προσθήκη περιεχομένου θα αυξήσει την δυνατότητα εύρεσης του site σας. Αλλά πώς να επιλέξετε την τέλεια λέξη κλειδί εστιασμού; Ιδιαίτερα όταν διατηρείτε ένα blog, και επικεντρώνεστε σε πολλές λέξεις κλειδιά, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσετε για ποιες λέξεις κλειδιά να βελτιστοποιήσετε. Κατά την άποψη μας, υπάρχουν τουλάχιστον τρία πράγματα που θα πρέπει να κάνετε προτού γράψετε ένα καταπληκτικό (υψηλής ποιότητας) κείμενο.

Επιλέξτε μία λέξη κλειδί που χρησιμοποιείται για αναζήτηση

Η στρατηγική σας για την εύρεση λέξεων κλειδιών θα πρέπει να σας δίνει μία πρώτη γεύση για το θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε. Για άρθρα σε blog συνήθως θα στοχεύσετε για μία μακροσκελή λέξη κλειδί (που περιέχει πολλαπλές λέξεις). Στο WP SEO plugin θα βρείτε ένα αναδυόμενο μενού που συμπληρώνει την καταχώρηση σας με προτεινόμενες λέξεις. Αυτές οι προτεινόμενες λέξεις βασίζονται στο Google Suggest. Είναι ακριβώς το ίδιο που θα βλέπατε, εάν πληκτρολογούσατε τον όρο της αναζήτησης σε ένα πλαίσιο αναζήτησης της Google.

Οπότε οι όροι που θα βρείτε στο αναδυόμενο μενού προτάσεων είναι οι όροι και οι συνδυασμοί λέξεων που είναι λογικοί και χρησιμοποιούνται από πραγματικούς χρήστες για αναζήτηση στο διαδίκτυο. Αυτό το εργαλείο μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για να σας δώσει κάποιες αρχικές ιδέες σχετικά με τη συμπεριφορά της αναζήτησης των χρηστών στο αντικείμενο για το οποίο θέλετε να γράψετε. Το εργαλείο Yoast Suggest χρησιμοποιεί τα ίδια δεδομένα για να βρει τις πρώτες 10 λέξεις κλειδιά, και κατόπιν επεκτείνεται. Επίσης, ο Marieke πρόσφατα έχει γράψει για περισσότερα εργαλεία αναζήτησης λέξεων κλειδιών.

Οι προτάσεις αναζήτησης μεταβάλονται με βάση τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες, οπότε η παρακολούθηση τους για την εύρεση σημαντικών λέξεων κλειδιών έχει νόημα. Αυτό το συγκεκριμένο νέο αποτέλεσμα μας έδωσε κάποια αφορμή για αυτό το άρθρο.

Ανακαλύψτε μερικές πληροφορίες σχετικά με τον όγκο αναζήτησης

Αφότου έχετε βρει έναν μακροσκελή όρο τον οποίο θα θέλατε να αξιολογήσετε, θα πρέπει να ανακαλύψετε εάν ο όγκος αναζήτησης της επιλεγμένης σας λέξης κλειδιού εστιασμού είναι υψηλός ή όχι. Θα είμαστε οι πρώτοι να το παραδεχτούμε, η Google αυτό το έχει κάνει πολύ δύσκολο. Ο μόνος τρόπος να γνωρίζετε ‘στα σίγουρα’ πόσο συχνά χρησιμοποιείται ένας όρος αναζήτησης, είναι εάν έχετε έναν ενεργό και ζωντανό λογαριασμό AdWords και εάν ποντάρετε για τον όρο αναζήτησης της επιλογής σας. Κατανοούμε ότι αυτό είναι λίγο δύσκολο και αρκετά ακριβό για πολλούς από εσάς (ειλικρινά και εμείς το κάνουμε πολύ σπάνια).

Μην ανησυχείτε, η χρήση των Google Trends θα πρέπει να σας δώσει μία ιδέα για τον όγκο αναζήτησης, με έναν δημιουργικό τρόπο. Τα Google Trends σας επιτρέπουν να συγκρίνετε τον όγκο αναζήτησης μεταξύ δύο όρων αναζήτησης με βάση το χρόνο. Αυτό θα σας δώσει μία ιδέα για τον όγκο των όρων αναζήτησης που οι χρήστες χρησιμοποιούν (πάντοτε σε σχέση με έναν άλλο όρο).

Εάν έχετε ήδη κάποια άρθρα (σε blog) που έχουν καλή κατάταξη για καλούς όρους, θα γνωρίζετε πόσους επισκέπτες προσελκύουν αυτά τα άρθρα. Η χρήση των Google Trends για τη σύγκριση λέξεων κλεδιών εστιασμού παλαιότερων άρθρων (για οποία γνωρίζετε τον αριθμό επισκεπτών) με τη λέξη κλειδί εστιασμού που έχετε κατά νου για το νέο σας άρθρο, θα μπορούσε να σας δώσει μία ιδέα σχετικά με την πιθανή δημοτικότητα που θα μπορούσε να έχει αυτή η νέα λέξη κλειδί εστιασμού. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε παλαιότερα άρθρα που είναι αρκετά παρόμοια με το άρθρο που σκοπεύετε να γράψετε: εάν σκοπεύετε να επιλέξετε μία μακροσκελή λέξη κλειδί, φροντίστε να συγκρίνετε με άρθρα που επίσης έχουν μακροσκελείς λέξεις κλειδιά.

Για παράδειγμα, αυτό το άρθρο για τις λέξεις κλειδιά εστιασμού θα μπορούσε να συγκριθεί με ένα άρθρο για τα αποσπάσματα βίντεο, ένα σχετικό χαρακτηριστικό του WordPress SEO plugin για το οποίο γράψαμε νωρίτερα αυτό το χρόνο:

Όπως μπορείτε να δείτε η επισκεψιμότητα είναι συγκρίσιμη, γνωρίζουμε ότι η συχνότητα αναζήτησης του άρθρου μας για τα αποσπάσματα βίντεο είναι αρκετά καλή, οπότε γνωρίζουμε ότι αξίζει τον κόπο να το βελτιστοποιήσουμε.

Η χρήση των Google Trends για τη σύγκριση μεταξύ των παλιών σας λέξεων κλειδιών εστιασμού και εκείνων που θέλετε να επιλέξετε θα σας δώσει μια ιδέα για τις προσδοκίες σας για τη λέξη κλειδί εστιασμού σας.

Ένας άλλος τρόπος χρήσης των Google Trends είναι όταν αμφιβάλετε ανάμεσα σε κάποιες (μακροσκελείς) λέξεις κλειδιά εστιασμού. Τα Google Trends θα σας δείξουν εύκολα ποιος όρος αναζήτησης θα έχει το μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης (σε σύγκριση με έναν άλλο). Τα Google Trends θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε ποια μακροσκελής λέξη κλειδί είναι η πιο δημοφιλής στις μηχανές αναζήτησης.

Κάντε αναζήτηση στη Google για την προτεινόμενη σας λέξη κλειδί!

Εκτός από το να γνωρίζετε ποιους όρους αναζήτησης χρησιμοποιούν οι χρήστες, χρειάζεται επίσης να γνωρίζετε εάν η ιδέα σας για το άρθρο συμβαδίζει με τις επιθυμίες και προσδοκίες των χρηστών που χρησιμοποιούν αυτούς τους όρους αναζήτησης. Ο καλύτερος τρόπος να ανακαλύψετε εάν το περιεχόμενο σας συμβαδίζει με αυτές είναι να κάνετε αναζήτηση στη Google για τις προτεινόμενες λέξεις κλειδιά εσείς ο ίδιος.

Ρίξτε μια ματιά στις δύο πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων. Έχουν αυτά τα άρθρα τον ίδιο χαρακτήρα με το άρθρο που θα θέλατε να γράψετε; Ταιριάζει το site σας με αυτά που εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων; Εάν αποφασίσετε να γράψετε το άρθρο σας, και να το βελτιστοποιήσετε για αυτή τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί εστιασμού, ο στόχος σας είναι η σελίδα σας να εμφανίζεται ανάμεσα σε αυτές.

Για παράδειγμα, όταν γράψαμε αυτό το άρθρο, και κάναμε αναζήτηση στη Google για τις επιλεγμένες μας λέξεις κλειδιά , είδαμε ότι ανταγωνιζόμαστε τον εαυτό μας:

Επίσης είδαμε πολλές ερωτήσεις στα WordPress φόρουμ, γεγονός το οποίο μας έδωσε ακόμα περισσότερους λόγους να γράψουμε αυτό το άρθρο.

Σημειώστε ότι είδαμε το παλιό μας άρθρο, και αποφασίσαμε ότι δεν ήταν αρκετά καλό και αρκετά πλήρες, οπότε αποφασίσαμε να το διαγράψουμε, και θα το αντικαταστήσουμε με αυτό.

Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο των σελίδων των αποτελεσμάτων ως έμπνευση για το άρθρο σας. Υπάρχουν κάποιες χρήσιμες ιδέες (ΔΕΝ σας προτρέπουμε να αντιγράψετε περιεχόμενο, απλά να δείτε εάν παραλείψατε κάποιες πληροφορίες, ή προβληματισμούς, από το δικό σας άρθρο); Αλλά ακόμη σημαντικότερο: πώς μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το άρθρο σας θα ξεχωρίσει; Με ποιο τρόπο θα μπορούσε το άρθρο σας να είναι καλύτερο, πιο ενδιαφέρον, πιο αυθεντικό από τα άρθρα που εμφανίζονται αυτή τη στιγμή στις σελίδες αποτελεσμάτων. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που το κοινό θα θέλει να το μοιραστεί με τις επαφές του!

Θα πρέπει κάθε σελίδα να έχει μία λέξη κλειδί;

Κάτι που μας ρωτούν συχνά: θα πρέπει η σελίδα που γράφει πληροφορίες για την εταιρεία μας ή η σελίδα επικοινωνίας να έχει μία λέξη κλειδί εστιασμού; Και ποια θα πρέπει να είναι αυτή;

Η απάντηση είναι απλή: δε χρειάζεται κάθε σελίδα να έχει μία λέξη κλειδί εστιασμού. Η σελίδα επικοινωνίας θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμη, μπορεί για παράδειγμα να πρέπει να έχει καλή κατάταξη για “<όνομα εταιρείας> διεύθυνση”. Αλλά πιθανότατα αυτό δεν αποτελεί λέξη κλειδί εστιασμού, και είναι απόλυτα αποδεκτό να το αφήσουμε κενό.

Συμπέρασμα: η επιλογή μίας λέξης κλειδιού δεν είναι εύκολη

Η επιλογή μία τέλειας λέξης κλειδιού εστιασμού δεν είναι μία ακριβής επιστήμη. Θα πρέπει να στοχεύσετε σε έναν συνδυασμό λέξεων που πραγματικά χρησιμοποιούνται από ένα κοινό που κάνει αναζήτηση. Στοχεύστε για μία λέξη κλειδί εστιασμού που έχει μεγάλο όγκο αναζήτησης, και που ταιριάζει στο κοινό σας.

2018-03-29T15:17:36+00:00