Magento: 6 βασικά σημεία της σελίδας προϊόντος που αυξάνουν τις πωλήσεις

Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι έχετε ήδη διαβάσει πολλά άρθρα σχετικά με τον τρόπο εκτέλεσης δοκιμών A / B για τον ιστότοπό σας. Πράγματι, επειδή αυτή η μέθοδος έχει ήδη αποδειχθεί σαν conversion booster, γιατί να μην προσπαθήσετε να αντλήσετε περισσότερα από τις σελίδες σας; Για να αποφύγετε να ξοδεύετε ώρες προσπαθώντας να καταλάβετε ποια στοιχεία θα ξεκινήσετε, δημιουργήσαμε μια λίστα βασικών δοκιμασιών Α / Β που θα πρέπει να εκτελούνται από κάθε ηλεκτρονικό έμπορο αυτή τη στιγμή.

Καταρχάς, θα πρέπει να σχεδιάσετε προσεκτικά ποιες σελίδες μπλοκ αξίζουν την προσοχή σας πρώτα απ ‘όλα. Μια καλή στρατηγική δοκιμής A / B θα σας βοηθήσει να φιλτράρετε τα πιο σημαντικά στοιχεία της σελίδας σας και να συγκεντρώσετε ανεκτίμητα δεδομένα. Ακολουθήστε τα πράγματα τις συμβουλές μας σε οποιοδήποτε κατάστημα Magento και δεν έχετε να χάσετε.

1. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Επειδή, ο τίτλος του προϊόντος είναι το πιο σημαντικό μέρος του περιεχομένου της σελίδας, πώλησής σας, είναι λογικό να το δοκιμάσετε διεξοδικά.

Συμβουλή # 1

Δοκιμάστε την λέξη-κλειδί και ένα απλό όνομα προϊόντος. (Για παράδειγμα: «Bestseller του 2014: Κομψό Floral A-Line φόρεμα» εναντίον «Floral A-Line φόρεμα»)?
Δοκιμάστε διαφορετικές γραμματοσειρές και στυλ για να βρείτε που λειτουργεί καλύτερα.
Για να δείτε τη σημασία ενός τέλεια γραπτού τίτλου, κοιτάξτε το παρακάτω παράδειγμα:

Η εταιρεία WhoTestWon εξέτασε δύο παραλλαγές τίτλων για την εταιρεία AwayFind.

Ποια είναι η δοκιμή A / B με τίτλο TestTestWon

Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά – η παραλλαγή Β αύξησε τις εγγραφές κατά 38%. Τέτοιοι αριθμοί μπορούν να εξηγηθούν με έναν πιο λεπτομερή τίτλο και με έντονα γράμματα στην υποκεφαλίδα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η ίδια έκδοση θα είναι πιο επωφελής για την ιστοσελίδα σας. Γι ‘αυτό σας ενθαρρύνουμε να εκτελέσετε τα δικά σας tests. Οσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.

2. ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Κανένα προϊόν δεν πωλείται χωρίς εικόνα. Αλλά ποιος τύπος εικόνας θα σας φέρει περισσότερες μετατροπές; Έχετε δοκιμάσει ήδη διαφορετικές παραλλαγές για να αυξήσετε την αφοσίωση των επισκεπτών;

Συμβουλή # 2
Εδώ είναι μια μεγάλη ποικιλία δειγμάτων για να δοκιμάσετε ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καταστήματος:

– Εικονογραφήσεις σε σχέση με φωτογραφίες προϊόντων.
– Εικόνες προϊόντων σε σχέση με εικόνες προϊόντων με άτομα (για ενδύματα, κοσμήματα κλπ.)?
– Εικόνες προϊόντων με διαφορετικά φίλτρα / εφέ.
– Εικόνες προϊόντων έναντι βίντεο ως προεπιλεγμένη εικόνα.
– Εικόνα ενός προϊόντος έναντι πολλών εικόνων.

Οι δοκιμές διάσπασης εικόνων προϊόντων στο Magento

3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η τοποθέτηση «στικερς» ή «κονκάρδων» στις προεπιλεγμένες εικόνες προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών σε συγκεκριμένα προϊόντα, χαρακτηριστικά ή οφέλη. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια σοφή ονομασία για την ανθρώπινη ανάγκη να καθοδηγείται. Παρεμπιπτόντως, εάν το κατάστημα Magento δεν διαθέτει ειδικό εργαλείο για την τοποθέτηση τέτοιων διακριτικών, ενδεχομένως να θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη Κατάσταση προσαρμοσμένου αποθέματος, η οποία επιτρέπει την απόδοση μιας προσαρμόσιμης εικόνας σε ένα προϊόν ή μια ομάδα προϊόντων.

Συμβουλή # 3
Οι online πωλητές μπορούν να εφαρμόσουν μια σειρά από αποτελεσματικές τακτικές δοκιμών A / B, όπως:

– Εποχικά στικερς / στικερς πώλησης.
– Ενημερωμένα προϊόντα με στικερς / νέα προϊόντα στικερς?
– Μεγάλο-μεγαλύτερο-το μεγαλύτερο εύρος?
– Διάφορα σχέδια (χρώμα, γραμματοσειρές, μεγέθη κλπ.).
– Δοκιμή στικερς στις σελίδες προϊόντων του Magento

4. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Και φυσικά, καμία σελίδα προϊόντος δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς δελεαστικές περιγραφές προϊόντων που να απαριθμούν όχι μόνο τα χαρακτηριστικά των στοιχείων, αλλά και να κάνουν τους πελάτες να κάνουν αμέσως κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι». Εδώ μπορείτε να εφαρμόσετε τόνους διαφόρων τακτικών για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας.

Συμβουλή # 4
Συγκρίνετε απλά χαρακτηριστικά γνωρίσματα με:

– Έντονα κείμενα μάρκετινγκ.
– Κείμενα με γνώση πελατών (προέρχονται από κριτικές και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης).
– Σύντομες περιγραφές / λεπτομερείς περιγραφές.
– Απλό κείμενο / πίνακες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Λάβετε υπόψη – οι βελτιώσεις που φαίνεται να ενισχύουν άμεσα τις μετατροπές σας στην πραγματικότητα μπορούν μόνο να αυξήσουν ελαφρώς το ποσοστό πωλήσεών σας. Αλλά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσετε να πειραματίζεται. Αντίθετα, ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα πρέπει να αποτελέσει έναυσμα για τη δοκιμή περισσότερων εκδόσεων.

5. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ’

Η περιοχή που βρίσκεται το κουμπι στο καλάθι είναι το σοβαρότερο μέρος κάθε σελίδας προϊόντος, είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ποια στοιχεία αυτού του μπλοκ οδηγούν σε περισσότερες μετατροπές στον ιστότοπό σας στο Magento. Δεν αρκεί απλώς να πείσετε τους πελάτες πως πρόκειται για προσφορα. Θέλουν επίσης να γνωρίζουν πότε θα παραδοθεί το προϊόν τους.

Συμβουλή # 5
Προσθέστε το custom stock status στην έτοιμη προς αγορά περιοχή και δοκιμάστε όσο το δυνατόν περισσότερα διαφορετικά κείμενα («Πάραδοση σε 24 ώρες», «Σύντομα», «Παράδοση από …» κλπ.)

Διαχωρισμός δοκιμών διαθεσιμότητας

6. ΚΟΥΜΠΙΑ CALL TO ACTION

Φυσικά δεν μπορούσαμε παρά να αναφέρουμε ένα ακόμα μεγάλο booster μετατροπής – τα κουμπιά Call-to-Action. Αυτό το προφανές στοιχείο προς δοκιμή φαίνεται να υποτιμάται σήμερα. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν σαφώς ότι οι CTA που έχουν σχεδιαστεί με σύνεση μπορούν να αυξήσουν δραματικά τον αριθμό των κλικ. Σύμφωνα με το Hubspot, μια απλή αλλαγή του χρώματος του κουμπιού CTA από πράσινο σε κόκκινο αυξάνει τον αριθμό των κλικ κατά 21%. Ακόμα δύο σκέψεις σχετικά με το εάν θα αρχίσουμε να πειραματίζουμε με τα κουμπία CTA;

Κουμπιά CTA που δοκιμάζονται για προϊόντα

Συμβουλή # 6
Αξιοποιήστε πλήρως την ισχύ των εργαλείων ελέγχου A / B. Ελέγξτε αυτές τις επαναληπτικές αλλαγές όπως:

– Γραμματοσειρά.
– Χρώμα.
– Κείμενα.
– Τοποθέτηση κουμπιών.
– Κουμπιά και σχήμα.

Αφού βρείτε τις τροποποιήσεις που βελτιώνουν εμφανώς τα στατιστικά στοιχεία μετατροπών και αυξάνουν τις πωλήσεις σας, μπορείτε να τις εφαρμόσετε σε όλες τις σελίδες προϊόντων σας. Ωστόσο, οι τάσεις της εμπορίας και οι προτιμήσεις των πελατών τείνουν να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Επομένως δεν υπάρχει χρόνος να καθυστερείτε. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να παραμείνετε στην κορυφή των πωλήσεων είναι να εκτελείτε τον έλεγχο ιστοσελίδων A / B σε τακτική βάση.

2018-05-01T16:59:33+00:00