Η επιλογή των λέξεων-κλειδιά θα πρέπει να είναι το πρώτο σας βήμα, όταν κατασκευάζετε ένα website.
Θα πρέπει να έχετε διαθέσιμη τη λίστα των λέξεων-κλειδιά που θα ενσωματώσετε στο κείμενο του website σας, προτού ξεκινήσετε να το δημιουργείτε. Για να ορίσετε τις λέξεις-κλειδιά του website σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες seo που προσφέρονται από τις μηχανές αναζήτησης, σε πρώτη φάση. Website όπως τα www.wordtracker.com και inventory.overture.com είναι καλά σημεία εκκίνησης για αγγλόφωνα website. Σημειώστε ότι τα δεδομένα που προσφέρουν ενδέχεται μερικές φορές να διαφέρουν σημαντικά από τις λέξεις-κλειδιά που στην ουσία είναι οι καλύτερες για το website σας. Θα πρέπει επίσης να σημειώσετε ότι η μηχανή αναζήτησης της Google δε δίνει πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα των αιτημάτων αναζήτησης.
Αφότου έχετε ορίσει την κατά προσέγγιση λίστα των αρχικών λέξεων-κλειδιά, μπορείτε να αναλύσετε τα website των ανταγωνιστών σας, και να προσπαθήσετε να ανακαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν εκείνοι. Ενδέχεται να ανακαλύψετε μερικές πρόσθετες σχετικές λέξεις-κλειδιά που είναι κατάλληλες και για το δικό σας website.
Log Analyzer
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες σας είναι αποθηκευμένες στα αρχεία καταγραφής του σέρβερ σας.
Το module του αναλυτή αρχείων καταγραφής θα παρουσιάσει αυτές τις πληροφορίες σε βολικές και οπτικές αναφορές. Οι εμφανιζόμενες πληροφορίες περιλαμβάνουν:
– Site καταγωγής
– Χρησιμοποιούμενες λέξεις κλειδιά,
– Από ποια χώρα προέρχονται
– Πολλά περισσότερα …