κατασκευή magento eshop 004 – Οι επτά ξεχασμένες σελίδες του Magento.

1020 510 master
  • master
  • 0

Σε αυτό το tutorial θα μιλήσουμε για τις επτά ξεχασμένες σελίδες του Magento και πως μπορούμε να τις βελτιστοποιήσουμε.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα του magento eshop ως μια λύση ηλεκτρονικού εμπορίου οφείλεται εν μέρει, στο ισχυρό σύνολο χαρακτηριστικών του γνωρισμάτων, καθώς και στα εργαλεία που έχει, γεγονός που το καθιστά ιδανική πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Είναι μια πλατφόρμα ισχυρή που με τις ευέλικτες επιλογές της επιτρέπει στους developers άλλα και στις επιχειρήσεις να εκπληρώσουν άψογα ένα ευρύ φάσμα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ωστόσο με μερικές δημιουργικές προσαρμογές το magento eshop σας θα μπορέσει να αναβαθμιστεί με την βελτιστοποίηση των επτά ξεχασμένων σελίδων.

Παρακάτω βλέπετε τον πίνακα των πιο δημοφιλών σελίδων σε έναηλεκτρονικό κατάστημα (με βάση συγκεντρωτικών δεδομένων).

κατασκευή magento eshop 004

Άδειο καλάθι αγορών

Περιστασιακά, οι πελάτες βρίσκουν το δρόμο τους σε ένα καλάθι αγορών που δεν έχουν κανένα προϊόν σε αυτό. Αυτό το κενό καλάθι αγορών είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να συμπεριλάβει μια πρόσκληση σε δράση ή κίνητρο που θα κρατήσει τους πελάτες στην ιστοσελίδα σας και τους οδηγήσει να αγοράσουν. Ως μπόνους, αυτό θα συμβάλει επίσης και στο Brand Building τουηλεκτρονικού καταστήματος.

Ένα παράδειγμα από μια πρόσκληση για δράση είναι ;eνα cross-sell και ένα upsell, ή να τους δείξουμε τα στοιχεία από τη λίστα επιθυμίών τους που είναι προς πώληση. Για να δοθούν κίνητρα στους πελάτες να αγοράσουν, δοκιμάζουμε ένα εκπτωτικό κουπόνι όταν αγοράσουν ένα προϊόν.

κατασκευή magento eshop 004

Άδειο καλάθι αγορών, χωρίς στοχοθετημένα κίνητρα στον πελάτη

κατασκευή magento eshop 004

Άδειο καλάθι αγορών που έχει έκπτωση 10%

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Η διαδικασία “Ξέχασα τον Κωδικό μου” είναι απογοητευτική, αλλά μπορείτε να την βελτιστοποιήσετε ακόμα.

Ορισμένες ιστοσελίδες προσπαθούν να συμπάσχουν με την απογοήτευση των χρηστών που έχουν ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασης τους με δηλώσεις όπως “Ωχ!” Ή “Αυτό είναι εντάξει, όλοι το κάνουμε», αλλά συνήθως μια απλή προσέγγιση είναι καλύτερη.

Φροντίστε να είναι απλή και να μην προσδιορίζετε ότι ο χρήστης έχει ξεχάσει τον κωδικό του. Είτε θέλετε να τους κατευθύνει σε ένα e-mail επιβεβαίωσης, ή να συνεχίσετε με μια επαναφορά κωδικού μέσω browser, δείξτε στον πελάτη σας, σε τι θα έχει πρόσβαση από την στιγμή που θα επαναφέρει ή να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασής του. Για παράδειγμα, δείξτε του μερικά νέα προϊόντα, ή, με μια μικρή προσαρμογή, δείξτε του banner από την αρχική σελίδα σας.
Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε αρνητική εμπειρία του πελάτη σας σε μια απρόσμενα θετική, δίνοντάς του έναν κωδικό έκπτωσης ή μια προσφορά για όταν συνδεθεί ξανά.

Αυτό είναι ένα μεγάλο κίνητρο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επαναφοράς κωδικού πρόσβασης.

Πίνακας λογαριασμού του πελάτη

Η σελίδα του λογαριασμού του πελάτη παρέχει μια απλή διάταξη που βοηθά στη δημιουργία μιας ομαλότερης, πιο θετική εμπειρίας για τον πελάτη, αλλά μπορείτε ακόμα να κάνετε βελτιστοποίηση για να κρατήσετε τους πελάτες σας για να αγοράσουν.

Υπάρχουν πολύ λίγα που είναι τόσο ενημερωτικά σε αυτή τη σελίδα. Δοκιμάστε να μπορούν να βλέπουν προϊόντα που έχουν δει πρόσφατα (recently viewed products). Αυτό θα τους οδηγήσει στο να ψωνίσουν.

κατασκευή magento eshop 004

Πίνακας λογαριασμού του πελάτη χωρίς στοχευόμενα ή εξατομικευμένα κίνητρα.

κατασκευή magento eshop 004

Πίνακας λογαριασμού του πελάτη με στοχευμένα banner + έκπτωση που έιναι επιπρόσθετο κίνητρο για αγορά.

Σελίδα επιτυχούς αγοράς

Η σελίδα επιτυχούς αγοράς είναι ένα από τις πιο αναμενόμενες σελίδες στη ροή εργασιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο, και είναι ίσως το καλύτερο μέρος για να χτίσει την σας πελατειακή βάση σας καθώς και να έχετε στοχευμένο περιεχόμενο μάρκετινγκ.

Αυτή η σελίδα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για cross-selling και upselling, καθώς και για την ενθάρρυνση των πελατών να μοιραστούν την αγορά τους μέσω των Social Media.

Μπορείτε επίσης να προσφέρετε ένα κωδικό κουπονιού ή συνδέσμους σε blog ή και Social Media.

Αποστολές – Shipping

Μια πρώτη έρευνα δείχνει η αποστολή και η παράδοση παίζουν άμεσο ρόλο στην εγκατάλειψη ενός καλαθιού αγορών και στα conversion rates. Επίσης η δυνατότητα για την παρακολούθηση των παραγγελιών είναι μια από τις πιο περιζήτητες δυνατότητες αποστολής. Οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να περιμένουν για τις παραγγελίες τους, εάν ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης κοινοποιείται σε αυτούς, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να έχουμε μεθόδους εντοπισμού της παραγγελίας και ανακοινώσεις με αποστολή email, για το πότε η παραγγελία θα φτάσει στον πελάτη.

Μια καλύτερη πρακτική είναι είναι να χρησιμοποιήσετε κάποιο API που προσφέρουν πολλές εταιρίες, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κάνει ο πελάτης copy-paste τον δεκαεννέα-ψήφιο κωδικό αναζήτησης , για να παραμείνει ο πελάτης στην ιστοσελίδα σας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να μπει στην ιστοσελίδα της εταιρίας Courier πράγμα που δεν θέλουμε.

Δημόσια λίστα επιθυμητών

Μια δημόσια λίστα επιθυμητών προϊόντων δίνει στους πελάτες σας την δυνατότητα να αποθηκεύουν προϊόντα που θέλουν να τα αγοράσουν αργότερα. Αυτό μπορεί να βελτιστοποιηθεί και να οδηγήσει τις πωλήσεις σε αύξηση. Επίσης θα αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος καθώς και η την πελατειακή σας βάση.

Αποσύνδεση

Η σελίδα της αποσύνδεσης είναι μια άλλη ανέξοδη ευκαιρία για να ξεχωρίσετε από το πλήθος και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας με ένα μοναδικό τρόπο. Η πελάτες μπορεί να ρίχνουν μόνο μια ματιά σε αυτή την σελίδα άλλα η σύνδεση με κρυφές σελίδες ή ειδικές διαφημίσεις μπορεί να τους τραβήξει την προσοχή. Χρησιμοποιήστε ένα έξυπνο χρονομετρημένο μήνυμα που να τους ζητά να κάνουν κλικ αμέσως.

Σελίδα αποσύνδεσης χωρίς στοχευμένο banner ή εκπτωσεις.

κατασκευή magento eshop 004

Σελίδα αποσύνδεσης με στοχευμένο banner και έκτπτωση, που δίνει κίνητρο στους πελάτες να μπουν και να αγοράσουν πάλι.

κατασκευή magento eshop 004

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]