Google PageRank – πρακτική χρήση

Google PageRank – πρακτική χρήση

Τώρα, ο PageRank δε χρησιμοποιείται απευθείας στον Google αλγόριθμο.

Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς ο καθαρός PageRank χαρακτηρίζει μόνο τον αριθμό και την ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσμων σε ένα website, αλλά αγνοεί πλήρως το κείμενο των συνδέσμων και την περιεχόμενη πληροφορία των αναφερόμενων σελίδων. Αυτοί οι παράγοντες είναι σημαντικοί στην κατάταξη της σελίδας, και λαμβάνονται υπόψη στις τελευταίες εκδόσεις του αλγόριθμου. Πιστεύεται ότι ο τρέχων Google αλγόριθμος κατάταξης κατατάσσει τις σελίδες με βάση το θεματικό PageRank. Με άλλα λόγια, δίνει έμφαση στη σημαντικότητα των συνδέσμων από σελίδες με περιεχόμενο σχετικό με παρόμοια ζητήματα ή θέματα. Οι ακριβείς λεπτομέρειες αυτού του αλγόριθμου είναι γνωστές μόνο στους προγραμματιστές της Google.

Μπορείτε να καθορίσετε την PageRank τιμή για οποιαδήποτε ιστοσελίδα με τη βοήθεια της Google ToolBar, που δείχνει μία PageRank τιμή μέσα στο εύρος από 0 έως 10. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Google ToolBar δε δείχνει την ακριβή PageRank τιμή πιθανότητας, αλλά το PageRank εύρος στο οποίο είναι ένα συγκεκριμένο website. Κάθε εύρος (από 0 έως 10) ορίζεται με βάση μία λογαριθμική κλίμακα.

Στην πράξη, το PageRank χρησιμοποιείται κυρίως για δύο σκοπούς:

1. Γρήγορο έλεγχο της δημοτικότητας των website. Το PageRank δε δίνει ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις αναφερόμενες σελίδες, αλλά σας επιτρέπει να έχετε μία άποψη για το επίπεδο δημοτικότητας των website γρήγορα και εύκολα, και να ακολουθήσετε τάσεις που ενδέχεται να προκύψουν από την εργασία σας με το seo. Μπορείτε να ακολουθήσετε τον “Κανόνα του αντίχειρα” για αγγλόφωνα website: τα PR 4-5 είναι τυπικά για τα περισσότερα website με μέση δημοτικότητα. Το PR 6 δείχνει ένα πολύ δημοφιλές website ενώ το PR 7 είναι σχεδόν άφταστο για έναν μέσο σχεδιαστή web. Θα πρέπει να συγχαρείτε τον εαυτό σας εάν κατορθώσετε να το επιτύχετε. Τα PR 8, 9, 10 μπορούν να επιτευχθούν μόνο από τα website πολύ μεγάλων εταιρειών, όπως οι Microsoft, Google, κλπ. Το PageRank είναι επίσης χρήσιμο κατά την ανταλλαγή συνδέσμων, και σε παρόμοιες περιπτώσεις. Μπορείτε να συγκρίνετε την ποιότητα των σελίδων που προσφέρουν ανταλλαγή με σελίδες από το δίκο σας website, για να αποφασίσετε εάν θα πρέπει να δεχτείτε την ανταλλαγή.

2. Η αξιολόγηση του επίπεδου ανταγωνιστικότητας για ένα αίτημα αναζήτησης είναι ζωτικό τμήμα της εργασίας με το seo. Παρόλο που το PageRank δε χρησιμοποιείται απευθείας στους αλγόριθμους κατάταξης, σας επιτρέπει να αξιολογείτε απευθείας τη σχετική ανταγωνιστικότητα των website για ένα συγκεκριμένο αίτημα. Για παράδειγμα, εάν η μηχανή αναζήτησης εμφανίζει website με PageRank 6-7 στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ένα website με PageRank 4 δεν είναι πιθανό να βρεθεί στην κορυφή της λίστας αποτελεσμάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο αίτημα αναζήτησης.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι οι τιμές του PageRank που εμφανίζονται στην Google ToolBar ξαναϋπολογίζονται μόνο περιστασιακά (κάθε λίγους μήνες), έτσι η Google ToolBar εμφανίζει κάπως ξεπερασμένη πληροφορία. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή αναζήτησης Google ανιχνεύει αλλαγές σε εισερχόμενους συνδέσμους πολύ γρηγορότερα απ’όταν αυτές οι αλλαγές εμφανίζονται στην Google ToolBar.

2018-03-30T13:43:32+00:00