Δομή του site

Δομή του site

700 338 master
  • master
  • 0

Αριθμός σελίδων

Ο γενικός seo κανόνας είναι: όσο περισσότερες, τόσο το καλύτερο. Όπως εδώ κατασκευη eshop
Αυξάνοντας τον αριθμό των σελίδων στο website σας, αυξάνεται η ορατότητα του website από τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, εάν νέα δεδομένα προστίθενται συνεχώς στο website, οι μηχανές αναζήτησης το θεωρούν ως ανάπτυξη και επέκταση του website. Αυτό μπορεί να προσφέρει επιπρόσθετα πλεονεκτήματα στην κατάταξη. Θα πρέπει περιοδικά να δημοσιεύετε περισσότερη πληροφορία στο website σας – νέα, εκδόσεις τύπου, άρθρα, χρήσιμες συμβουλές, κλπ.

Μενού πλοήγησης

Κατά κανόνα, κάθε website έχει μενού πλοήγησης. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στους συνδέσμους του μενού, θα προσφέρει πρόσθετη seo σημαντικότητα στις σελίδες στις οποίες αναφέρονται οι σύνδεσμοι.

Λέξεις-κλειδιά σε ονόματα σελίδων

Κάποιοι ειδικοί του seo θεωρούν ότι η χρήση λέξεων-κλειδιά στο όνομα μίας HTML σελίδας μπορεί να έχει θετική επιρροή στη θέση της στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αποφύγετε τους υποκαταλόγους

Εάν δεν υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες στο site σας (μέχρι μία-δύο ντουζίνες), είναι καλύτερο να τις τοποθετήσετε όλες στον κύριο κατάλογο του website σας. Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν αυτές τις σελίδες ως πιο σημαντικές από εκείνες που βρίσκονται σε υποκαταλόγους.

Μία σελίδα – μία φράση-κλειδί

Για μέγιστο seo προσπαθήστε να βελτιστοποιήσετε κάθε σελίδα για τη δική της φράση-κλειδί. Μερικές φορές μπορείτε να επιλέξετε δύο ή τρεις σχετικές φράσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να προσπαθήσετε να βελτιστοποιήσετε μία σελίδα για 5-10 φράσεις μονομιάς. Αυτές οι φράσεις πιθανότατα δε θα είχαν καμία επίδραση στην κατάταξη της σελίδας.

Seo και Κύρια σελίδα

Βελτιστοποιήστε την κύρια σελίδα του website σας (domain name, index.html) για συνδυασμούς λέξεων που είναι οι πλέον σημαντικοί. Αυτή η σελίδα έχει τις περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί στην κορυφή των λιστών των μηχανών αναζήτησης. Οι παρατηρήσεις μου σχετικά με το seo υποδηλώνουν ότι η κύρια σελίδα μπορεί να υπολογίζεται για ποσοστό 30-40% της συνολικής κίνησης αναζήτησης για κάποια website.

Κοινά λάθη seo

Γραφική κεφαλίδα

Πολύ συχνά τα website σχεδιάζονται με γραφική κεφαλίδα. Συχνά, βλέπουμε μία εικόνα του λογότυπου της εταιρείας να απασχολεί το πλήρες πλάτος της σελίδας. Μην το κάνετε! Το ανώτερο τμήμα μία σελίδας είναι ένα πολύ πολύτιμο σημείο, όπου θα έπρεπε να τοποθετήσετε τις πιο σημαντικές λέξεις,κλειδιά σας, για καλύτερο seo. Στην περίπτωση μίας γραφικής εικόνας, αυτή η εξαιρετική θέση χαραμίζεται, καθώς οι μηχανές αναζήτησης δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν εικόνες. Μερικές φορές ενδέχεται να συναντήσετε εντελώς παράλογες περιπτώσεις: η κεφαλίδα περιέχει πληροφορίες κειμένου, αλλά για να κάνει την εμφάνιση της πιο ελκυστική, έχει δημιουργηθεί με τη μορφή μίας εικόνας. Το κείμενο μέσα στην εικόνα δε μπορεί να καταχωρηθεί από τις μηχανές αναζήτησης και έτσι δε θα συμβάλλει στην κατάταξη της σελίδας. Εάν πρέπει να παρουσιάσετε ένα λογότυπο, ο καλύτερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μία υβριδική προσέγγιση – να τοποθετήσετε το γραφικό λογότυπο στην κορυφή κάθε σελίδας, και να ρυθμίσετε το μέγεθος του ώστε να μην καταλαμβάνει το πλήρες πλάτος. Να χρησιμοποιήσετε μία κεφαλίδα κειμένου στο υπόλοιπο πλάτος.

Γραφικό μενού πλοήγησης

Η κατάσταση είναι παρόμοια με την προηγούμενη – οι εσωτερικοί σύνδεσμοι στο website σας θα πρέπει να περιέχουν λέξεις-κλειδιά, οι οποίες θα προσφέρουν ένα πρόσθετο πλεονόκτημα στην seo κατάταξη. Εάν το μενού πλοήγησης σας αποτελείται από γραφικά στοιχεία για να είναι πιο ελκυστικό, οι μηχανές αναζήτησης δε θα μπορέσουν να καταχωρήσουν το κείμενο των συνδέσμων του. Εάν δεν είναι δυνατό να αποφύγετε τη χρήση ενός γραφικού μενού, τουλάχιστον θυμηθείτε να ορίσετε σωστά ALT χαρακτηριστικά για όλες τις εικόνες.

Script πλοήγησης

Κάποια script χρησιμοποιούνται για πλοήγηση εντός του website. Εφόσον εργάζεστε με το seo, θα πρέπει να κατανοήσετε ότι οι μηχανές αναζήτησης δε μπορούν να διαβάσουν ή να εκτελέσουν script. Έτσι, ένας σύνδεσμος ορισμένος με τη βοήθεια ενός script δε θα είναι διαθέσιμος στη μηχανή αναζήτησης, το ρομπότ αναζήτησης δε θα τον ακολουθήσει και έτσι τμήμα του website σας δε θα καταχωρηθεί. Εάν χρησιμοποιείτε script πλοήγησης στο site σας, τότε πρέπει να παρέχετε επίσης και κοινά HTML αντίγραφα, για να τα κάνετε ορατά σε όλους – τους ανθρώπινους επισκέπτες σας και τα ρομπότ αναζήτησης.

Αναγνωριστικό συνόδου

Κάποια website χρησιμοποιούν αναγνωριστικά συνόδου. Αυτό σημαίνει ότι κάθε επισκέπτης παίρνει μία μοναδική παράμετρο (&session_id=) όταν μπαίνει στο site. Αυτό το αναγνωριστικό προστίθεται σε κάθε σελίδα που είχε επισκέψεις στο website. Τα αναγνωριστικά συνόδου βοηθούν τους ιδιοκτήτες του website να συλλέγουν χρήσιμα στατιστικά, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Ωστόσο, από την οπτική γωνία ενός ρομπότ αναζήτησης, μία σελίδα με μία νέα διεύθυνση είναι μία ολοκαίνουρια σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι, κάθε φορά που το ρομπότ αναζήτησης εισέρχεται σε ένα τέτοιο site, θα λαμβάνει ένα νέο αναγνωριστικό συνόδου, και θα θεωρεί τις σελίδες καινούριες κάθε φορά που τις επισκέπτεται.

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αλγόριθμους για την ενοποίηση καθρεφτών και σελίδων με το ίδιο περιεχόμενο. Τα website με αναγνωριστικά συνόδου θα έπρεπε, λοιπόν, να αναγνωρίζονται και να καταχωρούνται σωστά. Ωστόσο, είναι δύσκολο να καταχωρηθούν τέτοια website, και μερικές φορές ενδέχεται να καταταχθούν λανθασμένα, το οποίο έχει μία αρνητική επίπτωση στην κατάταξη του seo. Εάν ενδιαφέρεστε για το seo για το website σας, συνιστώ να αποφύγετε τα αναγνωριστικά συνόδου, εάν είναι δυνατό.

Ανακατευθύνσεις

Οι ανακατευθύνσεις κάνουν την ανάλυση του website πιο δύσκολη για τα ρομπότ αναζήτησης, το οποίο συνεπάγεται αρνητικές επιπτώσεις στο seo. Μη χρησιμοποιείτε ανακατευθύνσεις, εάν δεν υπάρχει ξεκάθαρος λόγος για να το κάνετε.

Κρυμμένο κείμενο, μία παραπλανητική μέθοδος seo

Τα δύο τελευταία ζητήματα δεν είναι στην πραγματικότητα λάθη, αλλά εσκεμμένες προσπάθειες εξαπάτησης των μηχανών αναζήτησης, με τη χρήση αθέμιτων μεθόδων seo. Το κρυμμένο κείμενο (όταν το χρώμα του κειμένου συμπίπτει με το χρώμα του φόντου, για παράδειγμα) επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του website να παραγεμίσουν μία σελίδα με τις επιθυμητές τους λέξεις-κλειδιά, χωρίς να επηρεάζουν τον λογικό ή οπτικό σχεδιασμό της σελίδας. Τέτοιο κείμενο είναι αόρατο για τους ανθρώπινους επισκέπτες, αλλά ορατό από τα ρομπότ αναζήτησης. Η χρήση τέτοιων παραπλανητικών μεθόδων βελτιστοποίησης μπορεί να οδηγήσει σε αποκλεισμό του website. Θα μπορούσε να αποκλειστεί από το ευρετήριο (τη βάση δεδομένων) της μηχανής αναζήτησης.

Σύνδεσμοι ενός-pixel, εξαπάτηση του seo

Αυτή είναι μία άλλη παραπλανητική τεχνική του seo. Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν τη χρήση μικροσκοπικών, σχεδόν αόρατων, γραφικών εικόνων-συνδέσμων, με μόνο ένα pixel πλάτος και ύψος, ως απόπειρα εξαπάτησης, η οποία μπορεί να οδηγήσει ένα site σε αποκλεισμό.