5 απλές ερωτήσεις για να κάνετε τους πελάτες σας να “μιλήσουν”.

1020 510 master
  • master
  • 0

Από την στιγμή που ασχολείστε με το online εμπόριο, δεν έχετε συνήθως την ευκαιρία να μιλήσετε απευθείας με τους πελάτες σας. Έτσι, τα ticket υποστήριξης, το online chat, τα σχόλια, τα φόρουμ και οι τηλεφωνικές παραγγελίες είναι οι μόνοι τρόποι συγκέντρωσης των σχολίων πελατών. Δυστυχώς, δεν δείχνουν πάντα επαρκώς την πραγματική εικόνα της ικανοποίησης του πελάτη και απαιτούν πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια για τη συστηματοποίηση των ληφθέντων δεδομένων.

5 απλές ερωτήσεις για να κάνετε τους πελάτες σας να “μιλήσουν”.

Δεν είναι εύκολο να κάνετε τον πελάτη να αφήσει μια λεπτομερή ανασκόπηση μόλις έρθει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, καθώς χρειάζεται πάρα πολύς χρόνος. Οι άνθρωποι είναι πιθανό να παραβλέψουν αυτά τα μπλοκ και να αγνοήσουν τις μακροχρόνιες μορφές έρευνας. Ακόμη και όταν οι καταστηματάρχες προσφέρουν δελεαστικές προσφορές και εκπτώσεις για να κάνουν τους χρήστες να συμπληρώσουν μια φόρμα έρευνας ή να γράψουν μια κριτική, αυτό δεν φέρνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Καθώς οι κριτικές θα γίνουν πριν λάβουν τις παραγγελίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα λάβετε δεδομένα που θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την παραγωγικότητα του καταστήματος.

Έτσι, η μόνη διέξοδος είναι να είστε επίμονοι, ενώ συλλέγετε ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία των πελατών σας αφού λάβουν τα προϊόντα τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη στιγμή για τον καθορισμό των ερευνών. Οι ειδικοί μάρκετινγκ προτείνουν την πραγματοποίηση της έρευνας το αργότερο πέντε ημέρες μετά την παράδοση της παραγγελίας.

5 απλές ερωτήσεις για να κάνετε τους πελάτες σας να “μιλήσουν”.

Σκεφθείτε καλά τις ερωτήσεις της έρευνας πριν τις στείλετε σε ένα ενημερωτικό δελτίο στους πελάτες σας. Βάλτε τον εαυτό σας στο μυαλό του πελάτη σας και σκεφτείτε ποιες ερωτήσεις θα θέλατε να ζητήσετε σαν πελάτης.

Σε αυτό το άρθρο προσφέρουμε μερικές αποτελεσματικές ερωτήσεις για να ρωτήσετε τους πελάτες σας σχετικά με την εμπειρία αγορών τους. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε πρόσθετα εργαλεία για να προσαρμόσετε τις έρευνες σας.

Ερωτήσεις και απαντήσεις

1. Γιατί επιλέξατε το κατάστημά μας;

Μάθετε ποιοι παράγοντες ώθησαν τους πελάτες να αγοράσουν από το κατάστημά σας. Προσφέρετε περίπου 10 επιλογές. Οι μεταβλητές μπορούν να είναι οι εξής:
– τιμή
– σύσταση από φίλο
– υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης
– θετικές κριτικές κ.λπ.

Με άλλα λόγια, τοποθετήστε εδώ όλους τους σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό μετατροπής σας και μπορείτε να το βελτιώσετε.

2. Πώς μας βρήκατε;

Αυτή η ερώτηση συνήθως ζητείται να μάθετε την πηγή παραπομπής που οδηγεί στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Εδώ μπορείτε επίσης να επιλέξετε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια ανοικτή ερώτηση ή να προσφέρετε τις μεταβλητές σας.

3. Τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας;

Προσφέρετε στους πελάτες σας να αξιολογήσουν τα προϊόντα από το 1 έως το 10 ή να ζητήσουν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων.

4. Ενημερώστε μας για την εμπειρία αγορών σας στο κατάστημά μας.

Αυτή η ερώτηση φαίνεται να είναι μία από τις πιο σημαντικές, καθώς επιτρέπει την πρόσβαση στις πληροφορίες για όλες τις πτυχές της διαδικασίας αγορών από την επίσκεψη της σελίδας του καταστήματός σας για την παραλαβή της παραγγελίας. Χρησιμοποιήστε όσες μεταβλητές ή σύντομες ερωτήσεις μπορείτε. Προσπαθήστε να καλύψετε τα ακόλουθα ζητήματα:

– Εάν είναι εύκολη η αναζήτηση των προϊόντων
– Εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την πλοήγηση στο κατάστημα
– Τα προϊόντα φαίνονται τα ίδια όπως στις εικόνες του ιστότοπου;
– Εάν η παραγγελία παραδίδεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα κλπ.

5. Ποιος είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος για να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Βάλτε τα δυνατά σας για να είστε πιο κοντά στους πελάτες σας. Ανακαλύψτε τα πιο δημοφιλή κανάλια για να παραδώσετε τις πληροφορίες σας, καθιστώντας το διάλογο ανάμεσα σε εσάς και τον καταναλωτή σας πολύ πιο παραγωγικό.

Μπορείτε να τροποποιήσετε τη λίστα των ερωτήσεων ανάλογα με τις ανάγκες σας, προσθέτοντας ή εξαλείφοντας ορισμένες ομάδες ερωτήσεων. Διαχωρίζοντάς τα σε μικρότερα μέρη, μπορείτε ακόμη και να ξεκινήσετε τον έλεγχο A / B για να μάθετε ποιες ερωτήσεις λειτουργούν καλύτερα για διαφορετικές ομάδες πελατών.