Εγκαταλειμμένο καλάθι. Είναι το τέλος ή απλά η αρχή?

834 551 master
  • 0

Σίγουρα είναι δύσκολο να βρεθεί ένας έμπορος που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ το πρόβλημα της εγκατάλειψης του καλαθιού. Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Cycle Sale, περισσότερο από το 73% των πελατών αφήνουν τα καρότσια τους χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά. Αλλά αυτή η τάση αποτελεί απειλή για την επιχείρησή σας; Στο άρθρο μας θα μοιραστούμε μερικές πολύπλοκες λύσεις μάρκετινγκ που σίγουρα θα βοηθήσουν να κερδίσετε πίσω τα εγκατεστημένα καλάθια και να αυξήσετε σημαντικά τις πωλήσεις σας.

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ?

Πρώτα απ ‘όλα, ας καθορίσουμε τους παράγοντες ενεργοποίησης που κάνουν τους πελάτες να εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα δεδομένου ότι βοηθά να τμηματοποιήσετε σωστά το κοινό-στόχο σας και να βρείτε την κατάλληλη προσέγγιση σε κάθε ομάδα ακροατών. Στις πιο πρόσφατες μελέτες που παρείχε η Ritholtz.com, οι ερευνητές αναδεικνύουν μια σειρά λόγων για τους οποίους οι online αγοραστές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους:

Στατιστικά στοιχεία εγκατάλειψης του καλαθιού

Εγκαταλειμμένο καλάθι. Είναι το τέλος ή απλά η αρχή?

Από άλλους λόγους, οι πελάτες καθορίζουν επίσης τα εξής:

– Δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής αγορά από επισκέπτη (14%)

– Πολύ περίπλοκη διαδικασία πληρωμής (11%)

– Αργή ιστοσελίδα (11%)

Ωστόσο, οι ειδικοί μάρκετινγκ προτείνουν να δοθεί προσοχή σε μία ακόμη ομάδα πελατών – σε εκείνους που εγκαταλείπουν τα καλάθια κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ 1 μμ και 2 μμ.

Ποιοι είναι εκείνοι οι άνθρωποι που περιηγούνται σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικών αγορών και στη συνέχεια εγκαταλείπουν τα καλάθια τους κατά τη διάρκεια του γεύματος; Συνήθως αυτοί είναι οι υπάλληλοι γραφείου που προσπαθούν να αρπάξουν μερικά δωρεάν λεπτά κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος για να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονται. Αλλά όταν τελειώσει το διάλειμμα, πρέπει να κλείσουν το κατάστημα χωρίς να αγοράσουν.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ EMAIL RETARGETING

Αφού έχουμε εντοπίσει τους λόγους που κάνουν τους αγοραστές να εγκαταλείψουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς αγορές, είναι καιρός να ενεργήσουμε. Αν ληφθεί υπόψη η πτυχή της χρηστικότητας, η οποία, φυσικά, είναι πολύ σημαντική (βλ. Τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία), θέλουμε να επικεντρωθούμε στα αποτελεσματικά εργαλεία – κίνητρα για τους πελάτες.

Εγκαταλειμμένο καλάθι. Είναι το τέλος ή απλά η αρχή?

Ο κύκλος πωλήσεων επιβεβαιώνει ότι κάθε abandoned cart revovery mail επιστρέφει μέχρι και € 6 στο ηλεκτρονικό κατάστημα και σύμφωνα με το SeeWhy.com οι αναποφάσιστοι πελάτες καταβάλλουν περίπου 55% περισσότερο από τους πελάτες που είναι έτοιμοι να πληρώσουν με τη μία.

Επιπλέον, σημειώνεται επίσης ότι τα μηνύματα που εγκαταλείπονται από το καλάθι δημιουργούν πολύ υψηλότερα έσοδα από άλλες εκστρατείες μάρκετινγκ. Λοιπόν, γιατί να αγνοήσουμε αυτή τη μεγάλη τάση, στερώνοντας τον εαυτό μας από την ευκαιρία να κερδίσει πίσω τους πελάτες και να ενισχύσει εμφανώς τις μετατροπές;

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ EMAIL

Παρόλο που κάθε συγκεκριμένη επιχείρηση καθώς και κάθε συγκεκριμένος πελάτης απαιτεί μια μοναδική προσέγγιση, αξίζει να δημιουργήσετε πρώτα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υπενθύμισης, και στη συνέχεια να το μετατρέψετε σε μια πλήρη ακολουθία των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν χρειαστεί.

Στον πίνακα που ακολουθεί θα δείτε το παράδειγμα μιας σειράς μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα πρέπει να σταλούν στους πελάτες ώστε να τους παρακινήσουν να ανακτήσουν τα καλάθια τους:

– Email # 1 – αποστέλλεται εντός 24 ωρών (σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας από το marketingcharts.com)

Γράψτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τρόπο ουδέτερο και δεν είναι πολύ επίσημος. Η γραμμή θέματος μπορεί να είναι όπως: “Γεια σου …. έχοντας προβλήματα με τον έλεγχο; “ή” Ξεχάσατε κάτι; ”

Θυμηθείτε να προσθέσετε τον αριθμό τηλεφώνου υποστήριξης, την εγγύηση ικανοποίησης, έναν γρήγορο σύνδεσμο ανάκτησης και μια φράση CTA.

– Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου # 2 – αποστέλλεται 23 ώρες μετά την πρώτη υπενθύμιση Σε περίπτωση που ο παραλήπτης κατόχου αγνοεί το πρώτο σας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στέλνετε τη δεύτερη υπενθύμιση που προσφέρει όχι μόνο την ανάκτηση του καλαθιού, αλλά παρέχει στους πελάτες έκπτωση.

Η έκπτωση πρέπει να αναφέρεται στο θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για παράδειγμα: “10% έκπτωση της παραγγελίας σας [όνομα εταιρείας]

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τον κωδικό κουπονιού και τοποθετήσατε τον σύνδεσμο γρήγορης ανάκτησης έτσι ώστε οι πελάτες να το εντοπίζουν εύκολα.’

– Email # 3 – αποστέλλεται σε 7 ημέρες μετά τη δεύτερη υπενθύμιση. Εάν μετά το δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένας πελάτης δεν έχει ανακτήσει το εγκαταλελειμμένο καλάθι του, στείλτε το τρίτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορεί να είναι το ίδιο με το προηγούμενο, αλλά μπορεί να περιέχει μια μεγαλύτερη έκπτωση, ας πούμε 20% ή 25%.

Σημείωση! Σύμφωνα με τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας, η συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και το ποσό έκπτωσης και το περιεχόμενο του προτύπου θα πρέπει να ελεγχθούν διεξοδικά για να βρεθεί ο συνδυασμός που σας ταιριάζει καλύτερα.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΩΣΤΩΝ EMAIL TEMPLATES

Εγκαταλειμμένο καλάθι. Είναι το τέλος ή απλά η αρχή?Μαζί με τη βέλτιστη συχνότητα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε στους πελάτες σχετικό περιεχόμενο και σωστές εικόνες προϊόντων. Γι ‘αυτό προτείνουμε να δώσετε προσοχή στις ακόλουθες πτυχές:

Εικόνες προϊόντων – είναι απαραίτητες για κάθε αλληλογραφία που στέλνετε. Αφήστε τους πελάτες να δουν τι αγοράζουν ανανεώνοντας γρήγορα τη μνήμη τους με σαφείς εικόνες προϊόντων.

Αριθμός τηλεφώνου – δείξτε στους πελάτες ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας κάθε φορά που έχουν κάποια ερώτηση ή χρειάζονται τη βοήθειά σας, αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία των καταστημάτων σας.

Σύνδεσμος γρήγορης ανάκτησης – βοηθήστε τους πελάτες σας να αποκαταστήσουν εύκολα τα καλάθια τους με ένα μόνο κλικ. Θυμηθείτε, όσο πιο εύκολα πηγαίνει ο πελάτης στο καλάθι τόσο υψηλότερος είναι και ο ρυθμός μετατροπών που έχετε.

ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?

Και αυτό είναι εντάξει όταν είστε έτοιμοι να εργαστείτε με το abandoned cart email. Παρακάτω θα βρείτε περισσότερες ιδέες!

Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις πολιτικές εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών των ανταγωνιστών σας. Ελέγξτε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνουν από καιρό σε καιρό και προσέξτε:

– Στυλ και τόνος. Ίσως πρέπει να προσθέσετε κάποιες διασκεδαστικές ή φιλικές προτάσεις στο email σας.

Εγκαταλειμμένο καλάθι. Είναι το τέλος ή απλά η αρχή?

Σαν αυτό:

παράδειγμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εγκατάλειψης αυτοκινήτου

Προσθέστε το να είναι επείγον. Λίγο μόνο!

Μπορείτε να ενημερώσετε τον πελάτη ότι τα προϊόντα που παραμένουν στο καλάθι του εξακολουθούν να πωλούνται, αλλά σύντομα δεν θα υπάρχουν ή οι ποσότητες του προϊόντος είναι περιορισμένες. Αλλά μην είστε πολύ πιεστικοί, καθώς αυτό μπορεί να αποτρέψει την αγορά από τους πιθανούς πελάτες σας.

– Μην ξεχάσετε να εξετάσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μεγάλους εμπόρους λιανικής πώλησης όπως Macy’s, Fab, Apple κ.λπ.
Έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες για δοκιμή νέων πρακτικών και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν στρατηγικές που δεν θα βοηθήσουν στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών.

– Σκεφθείτε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο opt-out, ειδικά αν σχεδιάζετε μια σειρά από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης.

Τώρα, ελπίζουμε, μπορείτε να απαντήσετε στο ερώτημα εάν η εγκατάλειψη του καλαθιού αποτελεί πραγματική απειλή για την επιχείρησή σας ή όχι. Πολλές έρευνες αποδεικνύουν ότι μια προσεκτικά προγραμματισμένη εκστρατεία μάρκετινγκ δεν μπορεί μόνο να κερδίσει τους πελάτες σας πίσω αλλά να αυξήσει τα έσοδά σας και να ενθαρρύνει τους ικανοποιημένους επισκέπτες να διαδώσουν ενεργά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.