Γιατί φεύγουν οι πελάτες από το κατάστημα σας?

1020 510 master
  • master
  • 0

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι άρτιο. Είναι λειτουργικό και ακολουθεί τα marketing standards. Τα landing pages σας φαίνεται να αρπάζουν την προσοχή όλων αμέσως. Αλλά οι πελάτες σας, αφήνουν το κατάστημά σας, χωρίς να κάνουν αγορές και όλες οι προσπάθειές σας για την ενίσχυση των μετατροπών φαίνεται να είναι άκαρπες. Τι συμβαίνει με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Ποια στοιχεία ενός επιτυχημένου παζλ έχουν χαθεί; Ελπίζουμε το άρθρο μας να σας δώσει τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις.

Γιατί αφήνετε τους πελάτες να φύγουν; Φόρμα εγγραφής

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ.

Σταματήστε να ζητάτε από τους δυνητικούς πελάτες περιττές πληροφορίες. Οι επισκέπτες σας δεν θέλουν να γράψουν αυτοβιογραφικά δοκίμια αντί να κάνουν αγορές. Θυμηθείτε, όσο πιο σύντομα εισέρχονται στην σελίδα του προϊόντος και έπειτα στο πλήρες checkout τόσο είναι υψηλότερες οι πιθανότητες επιτυχίας που έχετε.

Έτσι, υπερφορτώνετε τη φόρμα εγγραφής σας με αμέτρητα βήματα και κινδυνεύετε να χάσετε τον πελάτη.

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΑΣ.

Κανείς δεν αμφισβητεί τη σημασία της βελτιστοποίησης κειμένου για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτός είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσει την προβολή του site και να προσελκύσει νέους πελάτες. Αλλά προσέξτε και μην προσπαθήσετε πάρα πολύ. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να περιπλέξετε το περιεχόμενό σας με τα requests των λέξεων-κλειδιών SEO μόνο για να σας “δει¨η Google σωστά. Η καλύτερη λύση εδώ είναι η ισορροπία μεταξύ “ειδικών λέξεων για το Google” και ποιοτικού περιεχομένου για τους πελάτες σας. Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης δεν εγγυώνται την επιτυχία σας εάν οι πελάτες σας δεν είναι σε θέση να καταλάβουν τι γράφετε.

Γιατί αφήνετε τους πελάτες να φύγουν; Άδειες κατηγορίες.

Κανείς δεν θα είναι ευτυχής να σκοντάψει στα άδειά ράφια σε ένα πραγματικό κατάστημα. Το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ελέγξτε εάν έχετε οποιεσδήποτε κατηγορίες χωρίς προσθήκη προϊόντων και αμέσως τους αποκρύψετε από τους πελάτες σας. Απομακρύνετε όλα όσα μπορεί να ενοχλήσουν τους επισκέπτες σας.

Γιατί αφήνετε τους πελάτες να φύγουν; Stock προϊόντων.

Όταν έρχεστε σε ένα πραγματικό κατάστημα και μάθετε ότι τα προϊόντα που ψάχνετε δεν είναι απόθεμα, είναι πιθανό να επισκεφθείτε άλλο κατάστημα. Το ίδιο ισχύει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τι γίνεται όμως εάν αρχίσετε να ενημερώνετε τους πελάτες σας σχετικά με την ημερομηνία που τα προϊόντα επιστρέφουν στα ράφια σας; Με σαφή ένδειξη του πότε τα στοιχεία θα βρίσκονται σε απόθεμα, διπλασιάζετε τις πιθανότητές σας να δείτε ξανά τους πελάτες στο κατάστημά σας. Αυτό το μικρό, αλλά πολύ αποτελεσματικό βήμα θα αποτρέψει τους επισκέπτες σας από την απογοήτευση, και να τους δείξει τη φροντίδα και την προσοχή σας.

Προσοχή στα αρνητικές κριτικές των πελατών σας

ΟΚ, ήρθε η ώρα να παραδεχτείτε ότι δεν μπορείτε πάντα να ευχαριστήσετε όλους τους πελάτες σας, ακόμα κι αν κάνετε το καλύτερό σας έργο 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Μερικές φορές συμβαίνει να εμφανίζονται αρνητικές κριτικές στις σελίδες σας. Αλλά μην βιαστείτε να τις επεξεργαστείτε ή να τις αφαιρέσετε (κάτι που είναι ακόμα χειρότερο). Αντιμετωπίστε τα ως ανεκτίμητα σχόλια και προσπαθήστε σκληρά να «καλύψετε» αυτές τις αρνητικές απόψεις με πραγματικές θετικές κριτικές.

MHN ΠΑΙΖΕΤΕ “ΚΡΥΦΤΟ” ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες επαφών σας έχουν τοποθετηθεί σωστά στις σελίδες σας. Οι πελάτες πρέπει να γνωρίζουν ότι θα μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί σας αν προκύψουν προβλήματα.

Σε αυτό το σύντομο άρθρο καλύψαμε τα πιο διαδεδομένα λάθη των κατόχων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μπορείτε να σκεφτείτε ότι όλα αυτά τα σημεία είναι πολύ προφανή για να συζητήσετε, αλλά πιστεύετε ότι ακόμα και έμπειροι παίκτες στο e-commerce ενδέχεται να πέσουν στην ίδια παγίδα ξανά και ξανά. Έτσι, είναι καιρός να εξετάσουμε το κατάστημά σας αυτή τη στιγμή.

Φυσικά, αυτό δεν είναι ο πλήρης κατάλογος των προβλημάτων που μπορείτε να έχετε. Θα συνεχίσουμε να σας παρέχουμε συμβουλές και λύσεις σε άλλα άρθρα. Μείνετε συντονισμένοι!